Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 6 grudnia 2016

Pisałam kiedyś, że

byłam u Marty Bałabuch filcować szal ... pokazywałam ten szal oczywiście.
Bycie u takiej mistrzyni filcu nie mogło pozostać bez efektu. Od dawna podziwiam Marty umiejętności w tej dziedzinie ... jest po prostu niesamowita.
Od lat podobały mi się jej czapki z liskiem ... no to jak byłam to i wykonałam taka czapkę sama. W domu oczywiście, bo u Marty tylko szal. Starałam się, aby nie skopiować jej czapki, stąd u mnie bardziej kapelutek no i sam lisek zdecydowanie inny.
Fakt, że gdyby robić dla chłopca musiałaby być jednak czapka ... i być może i taka powstanie. Ale na dzis jest kapelutek :)


Oczywiście ruda ... no bo jaka inna mogłaby być, skoro lisek.
Bardzo podoba mi się efekt zaskoczenia w tego rodzaju czapkach. Z przodu normalna czapka...


Dopiero po przechyleniu głowy wyłania się lisek ...


Marty liski są bardziej lisie ... mój jest śmieszny...
Uszy trochę za duże ...


Nosek długi i spiczasty ... ale, o to chodziło :)


Pozdrawiam serdecznie ... jak powstanie wersja dla chłopca to też pokażę :)


11 komentarzy:

  1. Jaki piękny ten kapelutek :) I do tego rudy lisek jaki uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu przypomniała mi się zabawa z dziecięcych lat " Chodzi lisek koło drogi ... " Fajnie to wymyśliłaś :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Ciebie nie ma mocnych. Teraz liska zmień na inne zwierzątko. Będzie takie Twoje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze ! Rzeczywiście lisek , nigdy bym tego nie odgadła :)
    Super praca i podziwiam za wytrwałość w nauce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śmieszny ale bardzo fajny i z humorem :) Jak dla mnie kapelusz bombowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest dla dziecka ... ale przyznam szczerze, że sie zastanawiałam nad podobnym dla siebie ;) Ale ja już pani w pewnym wieku jestem, więc ... chyba domownicy nie chcieliby sie ze mną pokazaywać ;)

      Usuń
  6. Niesamowity, pierwszy raz widzę taki kapelusik. Lisek z tyłu bardzo zaskakujący

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)