Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Chyba się zafiksowałam ...

albo tak dobrze mi wychodzi ;)
Lub po prostu lubię malować. Myślę, że to jest to :)
Tym razem na czarnym t-shircie. ( tak się to pisze? )
Sandra gdy zobaczyła spodnie Zuzi ... zapragnęła mieć motyle na bluzce. Bluzka jak bluzka. Czarna, ale jak to z czarnymi bywa, po wielu praniach przestaje być głęboko czarna a staje się po prostu czarna.
Ale gdy doda się kolor to czerń robi się jakby mocniejsza :)
Miały być motyle i kwiaty ... mówisz i masz :)

Są i motyle i kwiaty :)



Na czarnym t-shircie



Powiem nieskromnie, że mi się podoba :)



26 komentarzy:

  1. Mnie też. Precyzja, kolor, wszystko! Toż to obraz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odjazdowo Beatko, poezja pisana kwiatami, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poezji pisać nie umiem, ale może namalować tak :)

      Usuń
  3. Beatko te motyle są zjawiskowe! Sama chciałabym taki cudowny T-shirt. Nadałaś mu drugie, zdecydowanie piękniejsze życie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandra stwierdziła, że teraz to będzie kupowała tylko koszulki bez nadruku ;)

      Usuń
  4. Śliczne... Żałuję, że nie umiem malować - też miałabym śliczne koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też się podoba, i to bardzo !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo malowanie to jest to, co robisz najlepiej !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? A ja myślałam, że inne też robię świetnie ;)

      Usuń
    2. Robisz, Robisz, ale malowanie jest zdecydowanie NAJ 😁

      Usuń
  7. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    starbet agent

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)