Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


sobota, 7 kwietnia 2018

Robią się

kolejne lalki.
Ale jak już wiecie i ja też wiem ... to nic nie znaczy. Bo niekiedy robią się szybko a niekiedy długo - jak Gabrysia :)
Mam dwie główki w wersji surowej, czyli wyrzeźbione w runie.
Sama jestem ciekawa czy tym razem szybko będzie kolejny etap, czy też nie :) Od czego to zależy? Sama nie wiem ... raz bywa tak, a raz tak.
Teoretycznie zależy to ode mnie, bo ja je przecież tworzę ... ale tylko teoretycznie ;) Myślę, że one też tu mają coś do powiedzenia, pojawiają się  wtedy kiedy chcą :)

Takie główki mam :) 


Jedna ma uśmiech Romana Kłosowskiego ;) Takie mam skojarzenie jak na nią patrzę :)


Pozdrówki slę :)

1 komentarz:

  1. Wiadomo ....Czasem coś powstanie szybka a czasem rodzi się bardzo długo....Ale na pewno będą ładne...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)