Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 22 kwietnia 2018

Nie było czasu ...

powstało tylko to co musiało.
Ale za to dzisiaj wykorzystałam pogodę i wybrałam się na samotny spacer po okolicy :)
Pogoda sprzyjała, widoki piękne ...
Trochę istot spotkałam ... napatrzyłam się ale i fotki zrobiłam.
Akumulatory naładowałam to i wam trochę tego podeślę :)













Za oknem słońce się chowa ... ale jeszcze jasno oczywiście. 
Serdecznie pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. Pięknie tam u Ciebie. U nas też wiosna cieszy kolorami i budzącym się Życiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U was lepiej widać wiosnę niż u mnie kochana ... wiem bo byłam dopiero co w stolycy ;)

      Usuń
  2. U Ciebie jest najpiękniej, jesteś szczęściarą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danuś ty mieszkasz przecież blisko :) Masz podobnie :)

      Usuń
  3. Magiczne kadry. Piękno natury zapiera dech w piersiach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ileż wspaniałych istotek spotkałaś. <3 Prześliczne zdjęcia i okolica, taka bajkowa. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna wiosna,cudna, jakby nigdy nic strasznego się nie stało.
    Serdeczności.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest ta częśc, która prawie ocalała. Z innej strony już tak nie jest :)

      Usuń
  6. Nawet nie wiesz, jak bardzo brakuje mi teraz codziennego kontaktu z przyrodą:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrafię to zrozumieć ... może znów będziesz miała :)

      Usuń
  7. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna okolica, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna okolica, zdjęcia jak zwykle urocze , zrobione z właściwym Tobie smakiem , a wiosna jest piękna......dobrze,że choć ta część ocalała.Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz tam pieknie, cudownie...wiosna w calej krasie...Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)