Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


czwartek, 22 grudnia 2016

U mnie już dzisiaj

był ten facet z brodą ;)
Przyniósł tyle wspaniałości, że chyba byłam wyjątkowo grzeczna w tym roku :)
Na forum pergaminowym każdego roku robimy sobie prezenty. Zostajemy wylosowani kto komu itd.
Potem tylko wymyślanie ... co wykonać. Dwa razy ma się przyjemność, jak się pakuje to co się wykonało dla kogoś i jak się rozpakowuje swój prezent - dostany ;)

W tym roku dostałam prezent od Beatki ... mojej imienniczki :)

Już początek był świetny, spore pudło :)


A w środku ... ogrom :)


wspaniałości :)


Takie śnieżynki ... już wiem gdzie powieszę :)


Takie radosne w kolorystyce świeczki i szyte bombki. 
Bombki już sobie wiszą :)


Znalazło się też coś na lenistwo :) czyli do mojego przetworzenia.
I małe zawieszki dla Zuzi i Kajtka :)


Bombka, bardzo ciekawa :)
Już wisi w mojej małej pracowni, w której często siedzę.


Teraz coś co mnie powaliło. Zobaczcie w technice koralikowej, zegarek, kolczyki, i wisior.
Teraz muszę się mocno zastanowić co mam ubrać na wigilię :)
Tylko czy ja mam cokolwiek nadającego się do takiej biżu? 


I jak przystało na forum pergaminowe, nie mogło zabraknąć czegoś z pergaminu.
Elegancka kartka z życzeniami oczywiście :)


Tutaj też składam i Wam życzenia
Pięknych, radosnych świąt ... niech będą przepojone miłością i spokojem, radością i weselem ... 

Pozdrawiam Beata

Na koniec trochę chwalipięctwa :) 

Można mnie zobaczyć i usłyszeć :)



Zapraszam :)




13 komentarzy:

  1. Prezenty świetne!
    Na stronce byłam - widziałam i słyszałam:) Szczerze podziwiam!

    Dobrych, radosnych i zdrowych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że byłas grzeczna, dlatego takie prezenty. Chwal się, kochana. Na tym świecie mało takich jak TY!

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba nie Mikołaj, a Anioły Cię tak obdarzają.
    Beatko, życzę radosnych Świąt i wszelkiej pomyślności w Nowym roku.:))

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie prezenty nie byle jakie :)


    wesolych swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny to czas...Czas prezentów ,czas życzeń...
    Życzę Ci i ja radosnych,przepełnionych miłością i spokojem świąt.
    Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twoich najbliższych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega paka a zawartość zwala z nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod mega wrażeniem zegarka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)