Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 18 października 2017

Potrzebowalam też

stół i krzesła do kuchni. 
Kiedyś miałam stół w kuchni, potem po zmianie mebli w kuchni zamocowaliśmy tylko niewielki blat, który miał służyć do spożywania szybkich posiłków, a w realu był ciagle czymś zasypany i nikt nigdy przy nim nie siadał. 
Zamarzyło mi się, aby powrócić do stołu w kuchni.
Potrzeba matką wynalazków podobno. 
Przed N. miałam stół w holu i do niego krzesła ( niektórzy mówili na nie fotele ) ... stół jest jeszcze z czasów, gdy moje dzieci były małe, są na nim ślady po ich działalności ... 
Stół pokryty lakierem, ale już był na etapie - zawsze obrus ;)
Postanowiłam zaadoptować go do kuchni. Czyli konieczne było zdrapanie starego lakieru i zeszlifowanie powierzchni. Nie bójcie się spoko, nadal są ślady działalności, bo była konkretna i coby ją usunąć w całości musiałabym zeszlifować niemal połowę blatu - zresztą nie chciałam pozbywać się tych pamiątek :)
Czyli zeszlifowałam i pomalowałam blat lakierem, nogi farbą do drewna w kolorze malachitowym. Tak samo pomalowałam siedziska krzeseł. 
Wcześniej stół był trochę dłuższy, ale odkręciłam ruchomą część i idealnie się zmieścił w kuchni. Nie mieszczą się przy nim teraz wszystkie krzesła ... tylko trzy. Pozostałe stoją w innym miejscu i jakby co mogą być dostawione. Na codzień nie potrzebujemy wiecej krzeseł.


Aktualnie kuchni jest żółta ( wcześniej była miętowa )
Jeszcze poduszki będą miały zmienione pokrycia, ale to jak skończę z remontem. 


Dekoracje w kuchni są też przypadkowe, ciągle mam wszystko wszędzie :)


Serdecznie pozdrawiam nadal remontowo ... ale już powoli idziemy ku końcowi :)


5 komentarzy:

  1. Ale super! Krzesła faktycznie wyglądają jak fotele.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo pracy, ale efekt cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i really likes your blog!
    You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read! thanks for sharing.
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)