Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 17 października 2017

Przed nawałnicą

stała sobie taka stareńka szafka w holu.
Podczas nawałnicy lekko dostała. A już wcześniej nie była rewelacyjna. Po prostu czas zrobił swoje. Na renowacji mebli jeszcze się nie znam, ale chciałabym poznać i te tajniki. Jakieś pojedyńcze mebelki mam za sobą ... nawet jakąś tapicerkę ... ale wszystko metodą własną, sądzę że niewiele ta metoda ma wspólnego ze sztuką renowacji mebli ;)
Tę szafkę w zasadzie już miałam wyniesioną, do zlikwidowania.
Jednego dnia wchodząc do domu spojrzałam na nią i ... stwierdzilam, że jeszcze dam jej jedną szansę.
Tym bardziej, że pilnie potrzebowałam szafkę do łazienki.
Wniosłam więc ( pomiędzy jednym malowaniem ścian a drugim ) do domu. Akurat było miejsce ;)
Właśnie miałam na tapecie malowanie mebli w kuchni - trzeba było je odświeżyć.
Wzięlam do ręki pędzel i farbę, którą malowałam meble w kuchni ... i sobie tak malnęłam. To nie są przecierki, to jest tylko pomalowane pędzlem.

Stanęła w świeżo pomalowanej łazience i wpasowała sie w nią fajnie. Jeszcze w szybkach pojawią się cósie, które zasłonią to co w szafce jest ;) Ale na to przyjdzie czas po remoncie.

Oto ona :)
Uratowana kolejny raz przed wyrzuceniem.


Teraz cieszy moje oko ... dobrze, że jej nie wywaliłam :)
Nadal sie remontuję ... ale już powoli widzę koniec.

13 komentarzy:

  1. Charakterna jest , ma swój kształt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kształt nie raz ją ratował przed wywaleniem ;)

      Usuń
  2. Fantastyczna jest i w super kształcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się podoba, a co to za farba?

    OdpowiedzUsuń
  4. I niech się ma dobrze, bo wygląda świetnie.:))

    OdpowiedzUsuń
  5. No i mamy fantastyczny efekt. Szafka prezentuje się świetnie! Pozdrawiam serdcznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze że jej nie wyrzuciłaś jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i really likes your blog!
    You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read! thanks for sharing.
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)