Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 12 grudnia 2017

Tym razem

Kajtek bierze udział w konkursie zorganizowanym przez jego przedszkole i market Mrówka.
Temat - "Święta z Mrówką"
Praca ma być wykonana we współpracy dziecko i rodzic. Czyli zespól w zespól wykonaliśmy :)


Kajtek z mamą malowali :)


Ja wykonałam mrówkę, sanki i uplotłam choinkę. Razem pakowaliśmy prezenty ... 
Potem razem poskładaliśmy kompozycję na panelu podłogowym. 



A tutaj dumny Kajtek i nasze dzieło :)


Jutro niesie to do przedszkola :) 
Trzymam kciuki, bo to jego pierwszy konkurs i oczywiście uważa, że wygra ;)


12 komentarzy:

  1. Podejrzewam, że ma całkowitą rację i słusznie. Mrówka też będzie zachwycona.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tego samego zdania co Kajtek, Mrówa wymiata !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem przekonana że wygra. Zazdroszczę Mrówce takiej mrówki

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna mrówa - trzymam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Very nice your blog and article. I like this blog thank for sharing.

    หนังชีวประวัติ

    OdpowiedzUsuń
  6. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)