Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 10 grudnia 2017

Zimową porą ...

lubię światło świec a skoro świece to i świeczniki i wszelkie lampiony.
Tych nigdy dość. Stąd kolejny pomysł na zajęcia z młodzieżą ... jako przerywnik w pracy z masą papierową.
Co prawda poprzedni bałwankowy przerywnik nie do końca się przyjął ... bo wykonały go tylko dwie osoby, ale ja się nie zrażam ;)
Tym razem pomysł prosty ( jak dla młodzieży ), bez potrzeby obsługi kleju na gorąco, bo to klej na gorąco zniechęcił do bałwanków.
Czyli lampion!
Przy okazji i ja będę miała na zimowe wieczory nowy :)

Taki oto wykonałam ja :)


A tutaj obok mojego są dwa wykonane przez Zuzię i Kajtka :)
Rewelacyjnie sobie z tematem poradzili, prawda?


Pozdrawiam serdecznie zaglądaczy i zaglądaczki :)


17 komentarzy:

  1. Wyszły świetnie! Bardzo klimatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. również lubię światło świec:) śliczne świeczniki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że chyba każdy lubi :) chociaż nie jestem pewna :)

      Usuń
  3. Ten pajacykowaty lampion bardzo mi się podoba, słoikowe też bardzo fajne, no i proste w wykonani, bo namalować można wszystko byle to było ażurowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pajacykowaty to moje dzieło z gliny :) Ze świecą wygląda super, ale i sam wygląda ciekwaie :)

      Usuń
  4. Świetne lampiony :) No, a Twój pajacykowy jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Teraz muszę znaleźc słoiki ;)

      Usuń
  6. Wszystkie lampiony są przepiękne,zarówno ten gliniany jak i słoikowe.Najważniejsze,że spełniają swoje zadanie.Na pewno ze świeczkami wyglądają super !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wszyły , ale gliniany je pobija :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No super, super robią wrażenie, świetnie nadadzą klimat pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)