Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 15 stycznia 2019

Akwarelka

maleńka, bo zakładkowa.
Moja kuzynka jest ptaszkarą ... czyli kocha ptaki i je fotografuje namiętnie.
Postanowiłam namalować jej zakładkę z ptaszkiem. I namalowałam!
Nie wiem czy to podobne do konkretnego ptaka, czy nie.
Na pewno widać, że to ptak ;)

Pewnie powie mi co z nim nie tak ... bo to jest tak samo jak z malowaniem konia dla koniary.
Człowiekowi wydaje się ,ze wyszło całkiem fajnie, a tu okazuje się, że kompletnie nie.
Ale co tam, darowanemu ... 


Pozdrawiam, nie zimowo :)

15 komentarzy:

  1. Śliczna zakładka.:) Ja nigdy nie krytykuję prezentów, staram się być wdzięczna,, a czy mi wychodzi - nie mi oceniać. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ptaszkarka też nie skrytykuje ... powie tylko co sądzi o ptaszku - czy przypomina jakiegoś w realu czy nie ;)

      Usuń
  2. Piękna zakładka i jak najbardziej pełnowartościowy kolorowy ptak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiałam juz na fb, nie wiem czy jest taki w realu ale Nasza Babcia, wielka miłośniczka lataczy wszelkich, byłaby zachwycona gdyby ja takowy przy jej karmnikach odwiedził :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłabym bardzo zdziwiona, jeśliby się nie spodobało. Dla mnie cudo, wszystko mi pasuje, jest idealnie. <3

    Pozdrawiam deszczowo. hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znawczynią nie jestem, ale podejrzewam, że to jakiś bardzo daleki kuzyn zimorodka :). W każdym razie fajna akwarelka, ptaszkowa zakładka na pewno będzie miłym prezentem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Żołna wyszła genialnie, jak żywa! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)