Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 27 stycznia 2019

Kilka postów temu

pisałam o urodzinach Zuzi i warsztatach moich jako atrakcja urodzinowa.
W ten dzień nie mogła przyjść jedna dziewczyna, przyszła wczoraj.
Nie mogła się obyć bez atrakcji ... no bo jak?
Tym razem były dwie ... i malowały anioły akrylami na podobraziach.

Tym razem zajęcia odbyły się w mojej kuchni. 
Pracowania duża zimą nie funkcjonuje, a w małej miałam rozłożone jakieś swoje sprawy.



Rozstawiłyśmy sztalugi stołowe i dziewczyny kompletnie przepadły ... 


Malowały w skupieniu i takie oto efekty siągnęły :)


Moim zdaniem poszło im świetnie :)
A wy co sądzicie?

13 komentarzy:

  1. Super anioły :) świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne! Czyli można bez gapienia się w ekran? Można!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak i zdecydowanie większe zadowolenie młodych :)

      Usuń
  3. Poszło im wyśmienicie! I widać po kim Zuzia ma talent:))

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze chętnie tu zaglądam :) Dziewczynki zmalowały cudowne Anioły.. rośnie mi niezła konkurencja :) ale pięknych Aniołów nigdy dość!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dziewczynkom. Anioły piękne!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)