Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 29 stycznia 2019

Wczoraj miałam

koszmarnego doła ... pomogła przyjaciółka i jakoś się pozbierałam.
Na szczęście rzadko miewam takie stany ... ale miewam niestety. Dobrze, że są przyjaciele.
Dzisiaj po nieszczególnej nocy, mało snu - dużo myślenia ... ciężko było się podnieść ... dałam radę , bo jak nie ja to kto;)

Nawet skończyłam anioła akwarelą - nie, nie w nocy w dzień ... zaczęty w poprzednim tygodniu, spokojnie czekał.

I się doczekał :)


Trochę nostalgiczny, trochę zawstydzony ... 

25 komentarzy:

  1. Cudowna przyjaciółka, cieszę się, że wyszłaś z dołka. :) Mnie czasami też oczywiście chwyta, widocznie czasami musi. Czasami to też na dobre wychodzi, no ale niech takie chwile będą rzadkością. :) Anioł jest idealny. Spokojna, pełna miłości i zrozumienia twarz, piękne barwy. Bije dobro od tego aniołka. Brawo. <3

    Posyłam serdeczny uścisk na dzisiejszy dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja miewam już na szczęscie rzadko bardzo ...A przyjaciółka faktycznie cudna :)

      Usuń
  2. Anioł piękny. Akurat w moim, akwarelowym stanie ducha :)
    A obok przyjaciół polecam tabletki z dziurawca. Cuda czynią, cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapamiętam i kupię.
      Też mam akwarelowy stan ;)

      Usuń
  3. Od ponad roku Beatko, łapią mnie takie doły i nic nie jest mnie w stanie z tego wyciągnąć. I wtedy łapię za robótki. One dają mi siłę. Nie daj się. Jesteśmy silne.Bo jak nie my, to kto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, dzisiaj już ok. Ja szybko wychodzę i rzadko już wpadam ... nauczyłam się jak z nich wychodzić.

      Usuń
  4. Ależ piękno serducha z niego emanuje...a co do doła zawsze jak już,już o mówię sobie inny mają gorzej........pomaga , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Anioł prześliczny!!!
    A co do dołów, to też je miewam... Cały styczeń jest dla mnie mało ciekawy w tym roku, ale robię co mogę by z tym walczyć.
    Głowa do góry;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od dawna nie miałam ... zaskoczył mnie znienacka ;)

      Usuń
  6. Uroczy:)Niech zawsze świeci Ci słońce i odgoni czarne chmury:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten Anioł cierpliwie czekał na... Ciebie... to ten kiepski dzień przypomniał, że jest Twój i czeka na dokończenie. Jest prześliczny . Główa do góry, trudne dni bywaja , ale każdy dzień trzeba przyjąć jako dar. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ... nie każdy ma ten dzień, nawet kiepski. A my mamy puki co to się cieszmy.

      Usuń
  8. Piękny Anioł - wygląda na bardzo opiekuńczego. Ja próbuję oswoić lęki, które atakują mnie regularnie od kilku lat. Raz jest lepiej, raz gorzej, ale się nie poddaję. Teraz jest, niestety, gorzej, ale liczę, że im bliżej wiosny tym będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że sporo osób dotykają doły.
      Ja jak pisałam, od bardzo dawna nie miałam. Myślę, że to jednorazowy wybryk ... oby.

      Usuń
    2. Ja już nawet zaliczyłam antydepresanty. Ale dwa lata temu zakończyłam przygodę z nimi i od tamtej pory zmagam się bez wspomagaczy. Styczeń-luty najtrudniejszy. W zeszłym roku już myślałam, że ponownie sięgnę po tabletki, ale udało się bez. W tym również liczę, że jakoś z pomocą życzliwych ludzi i własną pracą wylezę sama. Ale rzeczywiście jakaś plaga zapanowała na doły, depresje, stany lękowe :(

      Usuń
    3. No to trzymam kciuki, abyś dała radę bez. Pamiętaj, że sie da ... o czym wiesz z własnego doświadczenia.
      Ja nigdy nie wspomagałam się, zawsze wywlekałam się z pomocą dobrych ludzi.

      Usuń
    4. Dzięki. Wiem, że się da i dlatego nie ustaję w staraniach :-)

      Usuń
  9. Anioł zawstydzony, chyba nie, raczej potrzebuje być przytulony. Beatko życzę lepszych dni, a trudne chwile łatwiej przetrwać dzięki rękodziełu. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, tylko u mnie bywało tak, że nie byłam w stanie nic robić. Ale to już przeszłość, teraz naprawdę to tylko chwile.

      Usuń
  10. Wspaniały anioł. I po to są przyjaciele.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje akwarele są wyjątkowe...

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)