Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


czwartek, 14 maja 2015

Dalszy ciąg...

tego co czytam... tym razem podzielę sie książkami, które serdecznie polecam. Podobały mi się, chociaż każda z nich to kompletnie inna lektura.

Zacznę od tej, którą czytałam pierwszą. Czyli...

"Lalki z getta" Eva Weaver



Jak łatwo się domyśleć... książka o Holokauście. Ale moim zdaniem jest inna, niż te które czytałam wcześniej, kiedyś...
Jest to książka, która porusza temat Holokaustu mówiąc o roli ofiary i kata, o winie i karze, o przebaczeniu, o tym, że w każdym jest odrobina zła i dobra. Jest to opowieść fikcyjna... książka niemal terapeutyczna, chcoiaż porusza trudny temat. A może właśnie dlatego...

Druga książka to...

" Pięć osób, które spotykamy w niebie" Mitch Albom


Autor przedstawia nam swoje wyobrażenie nieba... Pisze o tym, że po śmierci spotykamy 5 osób, których życie skrzyżowało się z naszym, te osoby uświadamiają nam, że nasze życie nie idzie na marne. Każde życie ma sens głęboki... obojętnie na ile sami zdajemy sobie z tego sprawę.
Myślę, że fajna książka którą warto przeczytać choćby dla samego klimatu...

Oczywiście czytałam więcej, ale tym razem dzielę sie tymi :)


6 komentarzy:

  1. Na pewno sięgnę po tę drugą:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta druga pozycja mnie zaciekawiła ... Może niebawem po nią sięgnę ...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Lalki z getta " przeczytałam całkiem niedawno i też szczerze polecam , druga pozycja to dla mnie nowość, ale jak uda mi się ją zdobyć to na pewno przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. druga nie-ale pierwsza pozycja mnie zaciekawiła:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. super,ciekawe kogo ja spotkam w niebie

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)