Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 6 grudnia 2015

Kartonaż

i pseudo kartonaż ... tym razem zagości na blogu.
Potrzebowałam dwa prezenty dla facetów. Jak pewnie wiecie, facetowi ciężko coś kupić ( chyba, że ma się kasy jak lodu to może łatwiej ). Jak się ma mniej, to już nie tak łatwo.
A już wykonać coś dla faceta??? Koszmar. Teoretycznie mogłyby być skarpety - ale takowych nie wykonuję ;) Szalików nie noszą :)
Po długich rozważaniach postawiłam na kartonaż ... zawsze mogę w kieszonki wsunąć kasę - jeżeli nic mi nie przyjdzie więcej do głowy :)

Czyli dwa notesy, proste w formie, bez ozdóbek. Mają być wyraźnie męskie!

Pierwszy zebrowaty...


drugi grafitowy.


Udało mi się kupić fajne wkłady, więc tym razem nie odcięłam wierzchu.



Pamiętacie Mikołaje?
Były dwa, jeden już poleciał.
Drugi potrzebował opakowania, okleiłam tym razem gotowe pudełko po małych bucikach.
Też prosto bez ozdób ... ale jeszcze nie wiem czy tak zostanie.


Ostatnio "siedzę" w rolkach :) 
Potrzebowałam dwa malęnki opakowanka na biżu, powstały oczywiście z rolek.
Do tego będzie wstążeczka ...



I to dzisiaj na tyle... mam kilka jeszcze planów ... ale sie zabaczy co z tego wyjdzie.




8 komentarzy:

  1. Świetne prace, z tymi facetami to zawsze problem ale pięknie sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój R ucieszył by się z takiego notesu. Świetne kolorki. A wszystkie prace pozostałe, ach... nic tylko podziwiać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty dla facetów fajne!!! Moim zdaniem będą zadowoleni:)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)