Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


sobota, 5 grudnia 2015

Młody

ma "opsię" , więc marudny, bo wszystko "wsędzi" a drapać nie pozwalają... a w ich domu remont.
Babcia więc ... cóż było robić, namieszała soli z mąką i wodą.
Kajtek ulepił dwa bałwanki, Zuzia miała ambitne plany ulepienia szopki... ale coś w trakcie tworzenia nie wyszło ... szopka nie powstała.
Babcia przy okazji ulepiła prostego "Kołaja" będzie na zajęcia z dziećmi w GDK.
Dzisiaj było malowanie ...

Jeden bałwanek jest pomalowany przez Kajtka ( ten w kapeluszu ) a drugi przez Zuzię...

Urocze prawda :) Bardzo mi się podobają, który dorosły by tak pomalował??? 


A to mój Mikołaj - prawda, że nudny w porównaniu z bałwankami!


Serdecznie pozdrawiam :)


5 komentarzy:

  1. Bałwanki urocze a Mikołaj jakiś taki bardzo grzeczny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że Kajtuś dołączył, bo wychodzą cuda. Ślicznie się dzieciaczki spisały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają, kolory pasują fajny wydźwięk artystyczny :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)