Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 29 grudnia 2015

Kajtusiu

kim będziesz na balu przebierańców w przedszkolu?
- Optilkiem...
- A dlaczego optilkiem?
- Bo lubię być optilkiem, babciu...
I cóż było robić...
Jak ma być optilek, to optilek i koniec dyskusji... skoro dziecko lubi być optilkiem :)
Ponieważ babcia wyjeżdża i nie wiadomo czy wróci na czas ... to musiała wykonać swoją część stroju dzisiaj.
Resztę mama dokupi ... czyli czarne odzienie dla dziecka, coby mogło być optilkiem.

Pokazuję to co wykonałam ...w wersji roboczej, bo reszty stroju jeszcze nie ma ... niestety nie udało mi się zrobić zdjęcia tak, aby było widać czułki - musicie wierzyć na słowo - SĄ!

Jak widać ... Kajtuś już zainteresowany tym co z boku - więc i tak muszę się cieszyć z tego co mam :)


A oto optilek od tyłu :)


A to wersja w stylu " motylem byłem ... ale utyłem"

Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądaczy :)
;)



22 komentarze:

  1. Wszystkie opitlki przepięknościowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Optilek jak żywy i to z tych najpiękniejszych!
    Jak to dobrze że dzieci chcą jeszcze być optilkami, niech to Kajtusiowi zostanie jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Optilek uroczy!!! Fajnie, że nie chce być "Spider-Manem" czy innym dziwnym bajkowym bohaterem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę :) zdecydowanie wolę robić optilka :)

      Usuń
    2. Nie ciesz się, potworem jakimś będzie chciał być za jakieś 2 lata:)

      Usuń
  4. optilek cudny w każdym calu:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wierzę na słowo,ze to optilek, bo w ogóle nie wiem, kto zacz...:(
    ale wykonanie piękne!
    Pozdrawiamserdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To najładniejszy optilek, jakiego widziałam. Brawo babciu!

    OdpowiedzUsuń
  7. No jak żyję już sporo lat tak pięknego Optilka nie widziałam:)
    Utyty motyl również super.
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny optilek... I nietypowe przebranie jak dla chłopca - powiedziała mama dwóch chłopców, z których jeden był naukowcem, mumią, tygrysem, a drugi pająkiem, a potem serią ninjago :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie no, Optilek, jak malowanie. Zazdroszczę Babci, też bym chciała taką mieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy gatunek ten "optilek" ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też chciałabym być optilkiem, tylko jak to zrobić?
    Takim pięknym optilkiem, jak Twój.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Optilek" uroczy ze swym i skrzydełkami. Udały Ci się wnuczęta. Szczęścia w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Optilek jak się patrzy! Fantastyczny strój! Kajtuś zadowolony! Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach te Babcie najlepiej wiedzą co i jak. Optilek jak malowany :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Optilku, a co się dzieje z babcią Beatką? Bo zaraz się styczeń kończy, a tu taka cisza. Niepokojąca...

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)