Terminy warsztatów Paverpol

Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 20 marca 2016

Kolejna malowana

akrylami skrzynka.
Trochę poczekała na swoją kolej, ale jest.
Tym razem dla przyjaciółki. Zamówienie było konkretne, ma być z garami na płocie. Co prawda jako przykład dano mi maleńką skrzyneczkę, którą kiedyś malowałam w gary ... ale ja raczej nie powtarzam prac...
Z tego też powodu jest płot, są gary ... ale nie ten sam płot i nie te same gary :)
W zasadzie wyszła kompletnie inna skrzynka ... i mam nadzieję, że będzie zaakceptowana. Uważam, że będzie lepiej pasowała do wnętrza w jakim ma stać niż gdyby była w tamtej kolorystyce. Ma być skrzynką na akcesoria do czyszczenia obuwia.
Wyszła chyba całkiem nieźle ... jakby co to może zostać u mnie ;) też będzie pasowała ...

Oto i omawiana skrzynka :)




Serdecznie pozdrawiam niedzielnie, wieczorową porą.

20 komentarzy:

  1. No jak może być ten sam płot i te same gary, jak skrzynka jest inna, no nie kumam :) Jest obłędna ! Pomysł genialny, wykonanie jeszcze bardziej genialne, ale ... skąd skojarzenie - nie Twoje - zamawiającej, żeby na skrzynce na szczotki do butów malować płot z garami ? Ja bym malnęła np. parę butów na wycieraczce, albo takiego starego jednego :)
    Cmok jak smok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma stać w takim miejscu, że nie koniecznie musi od razu każdemu wpadać w oko, że w niej są szczotki :)

      Usuń
  2. Piękna skrzyneczka w cudne gary :) - masz wspaniały pędzel.

    OdpowiedzUsuń
  3. Garnki na płocie dla zmyłki - bardzo mi się to podoba!!! :D Twoja Przyjaciółka ma poczucie humoru, a to jest u mnie bardzo w cenie :))) Odmalowałaś wszystko cudnie, bardzo sielski obrazek w rustykalnym klimacie, jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie dla zmyłki ... będzie stała w zasadzie w kuchni ;)

      Usuń
  4. To jest niebywałe - trzy razy "bardzo" w tak krótkim wpisie - daję sobie pałę ze stylistyki!











    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam zaraz pałę :) wystarczy maleńki minusik ;)

      Usuń
  5. Gary jak żywe...Podziwiam zdolności....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i też pozdrawiam

      Usuń
  6. Jak ja kocham takie klimaty. Jest cudny! Muszę coś wymyślić, żeby mi Beatka taki w sepii zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką skrzynkę? W sepii???

      Usuń
    2. Nie skrzynkę, ale obrazek. Pomysłu jeszcze nie mam.

      Usuń
  7. Zachwycające malowanie. Obrazek jak żywy. Pozdrawiam Cię artystko serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)