Terminy warsztatów Paverpol

Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 1 marca 2016

Miał być kapelusz...

są dwa :)
Pierwsze moje skojarzenie związane z tą główką z masy papierowej to jak pisałam lata 20, lata 30 ...
Potem jednak jak zaczęłam się zastanawiać nad samym kapeluszem, to jakoś najbardziej pasował mi kapelusz z dużym rondem.  Taki przysłaniający lekko twarz... dlaczego nie wiem...
Stwierdziłam, że jeżeli będzie ok, to ją wykonam w innej aranżacji.
Tak jakoś pasował mi i już ...

Skoro pasował, no to wykonałam, prosty kapelusz bez ozdób ... 


Jak go wykonałam pasował mi, ale miałam wątpliwości.


Zresztą pasował mi tylko do czasu powstania kolejnego kapelusza...
Takiego z lat 30 - tych...
Zobaczcie sami ... ten pasuje.


To jest po prostu jej kapelusz :)


Czyli lata 20, lata 30 :)


Pozdrawiam i do dalszego ciągu... zdarzeń.
Pozdrawiam.




17 komentarzy:

  1. Kapelusz numer dwa - bezapelacyjnie, pięknie eksponuje kształt twarzy i nadaje dystyngowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwójka pasuje jak ulał!
    Za to teraz dorób główkę do jedynki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie takie proste będzie ... zresztą najpierw trza by resztę do głowy i kapelusza :)

      Usuń
  3. Od razu mi nie pasował kapelusz z duźym rondem, druga wersja jest rewelacyjna i obstaję nadal przy opasce( miałaś kiedyś taką na balu)Podejrzewam, że też byłoby ciekawie.Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak miałam ... ciekawe skąd to wiesz :) Zostaniemy przy kapeluszu :)

      Usuń
    2. Pokazałaś zdjęcie na blogu. Popieram drugi kapelusz, jakiś chochlik mnie podkusił z tą opaską. Serdeczności przesyłam.:)

      Usuń
  4. Tak ten po prostu jej ....Idealny....pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi pasują oba, bo uwielbiam kapelusze, choć wolę te letnie, bo zimowe wpuszczają wiatr w uszy, a w moim wypadku to wykluczone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak w jakimś kapeluszu jest nam dobrze w innym mniej ... jej zdecydowanie lepiej w drugim :)

      Usuń
  6. Superowe! jak dla mnie ten w stylu lat 20-tych idealnie, jakby jej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten drugi!!! Zdecydowanie!!!

    OdpowiedzUsuń