Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 11 maja 2011

Pergaminowo - w innym stylu

Pergamin to dla wielu, coś w czym robi się prace trochę nostalgiczne, trochę retro... pokusiłam się o pracę inną, bardziej nowoczesną w stylu - a jednak pergaminową!!!
Nie potrafie wyjaśnić dlaczego, ale od początku, gdy ją robiłam kojarzy mi się z kobietą... zmysłową kobietą... dlaczego? Zabijcie nie wiem...

6 komentarzy:

  1. o matko ale cudo - zupełnie... "inna" - szalenie mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko, zakładeczka piękna, elegancka, no i przede wszystkim te kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, powiem nieskromnie, że mnie też

    Asiu, wiedziałam, że te kolory się tobie spodobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, a czemu kojarzy się z kobietą? Może prze ten kształt, tulipan ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się kojarzy z obrazami Klimta :o)

    No i się wydało, że cichaczem tu zaglądam i się zachwycam ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem z czym mi się kojarzy, bo oniemiałam z zachwytu i zwoje mi lekko zaparowały. Chętnie zobaczyłabym szczegóły tłoczeń i perforacji :-) Da się coś zrobić w tym temacie ?

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)