Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


czwartek, 18 sierpnia 2011

Paverpol - "Wdzięk..."

Patrząc na tę pracę tylko taka nazwa przyszła mi na myśl, a więc oto "Wdzięk..."
A przy okazji pracy w kolorze Terra cota... jak zawsze zabawa ze słońcem. Bardzo lubię te zmiany koloru figury w zależności od padania promieni słońca...





6 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta figurka - ma w sobie taką lekkość i faktycznie dużo wdzięku :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są Twoje prace!
    Chętnie wzięłabym udział w warsztatach, ale finanse nie pozwalają :o( Mam jednak nadzieję, że kiedyś się ud.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Frasiu dziękuję, tak ta ma tę lekkość stąd 'Wdzięk..."

    Maikowa witam, myślę, że kiedyś się uda :-)zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna i pięknie gra kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwko, ten kolor tak ma...

    Jelonkoo, dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)