Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 14 sierpnia 2011

W zupełnie innym stylu

 Na ślub pergaminowo. Tym razem na czerwono, już nie mgiełkowo i pastelowo... ale myślę, że młodym powinno się podobać!!!
Mam cichą nadzieję, że uda mi się w końcu zrobić coś z paverpolu...  marzy mi się też haft! Ale czasu mało, niestety!



7 komentarzy:

  1. piękne jest to serduszko, Beatko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca :)
    Świetnie dopasowałaś napis...

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko, ależ Ty cuda tworzysz! :) Przejrzałam i nie mogę wyjśc z zachwytu...serdecznie pozdrawiam i zadomawiam się na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Darsi, cieszę się, że mnie znalazłas

    OdpowiedzUsuń
  5. Padłam - piękna po prostu. I tak tu se kombinuję, czy by się ponownie nie wydać - dla takiej kartki chyba warto ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karta jest przepiękna! A to serce - cudna, misterna robota. Napatrzeć się nie mogę :).

    OdpowiedzUsuń
  7. No oczywiście, że młodym się będzie podobać!!! A kto powiedziała, że na ślub to tylko pastele i zwiewne mgiełki?

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)