Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 21 sierpnia 2011

Paverpol - Z zupełnie innej strony...

tym razem nie figury, ale ...
Te wazoniki były po prostu czarne... takie bez wyrazu. Paverpol odmienił je zupełnie, żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia "przed"... musicie mi więc uwierzyć na słowo - były po prostu czarne!
A oto ich nowe wcielenie....





12 komentarzy:

  1. bardzo lubię takie odmiany, ale szkoda ze nie zrobiłaś zdjęcia przed, koniecznie rób zanim cały dom przemienisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gocha dziękuję,
    Jolu, nie przemienię, ale zdjęcia postaram się robić przed... chyba, że tak jak tym razem najdzie mnie w środku nocy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałam wszystkie zaległe posty. I zaraz dalej będę ogladać.
    Zakochałam się po uszy w trzech figurach:
    "Razem", "Opieka i spokój" i "Wdzięk". Dokładnie w tej kolejności.
    Są niesamowicie piękne! Mają w sobie jakąś magię...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ato... bardzo dziękuje i fajnie, że do mnie zajrzałaś :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak już wcześniej pisałam podoba mi się to co robisz,zaczynam się interesować tą techniką, czy masa jest dostępna na naszym rynku?
    Bardzo fajne efekty uzyskujesz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamon, dziękuję serdecznie, tak jest dostępna, jeżeli interesują Cię szczegóły to proszę o kontakt na maila ataboh@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko - nie masz za co dziękować! Prawdę piszę :-))
    A nie zaglądałam od dawna, bo mnie przetwory z łap nie puszczają :-/
    Mam takie zaległości na blogach, że hohoho!

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak to czas przetworów... ja się nie dałam im złapać w tym roku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. NO, bardzo zyskały na tej odmianie - piękne są :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uważam, że zyskały, zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
  11. Wazoniki przeoczyłam ale donoszę, że są super. Tak mogłabyś ozdobić też świeczki, albo raczej pojemniki na nie - świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)