Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 27 listopada 2011

Bombowo i figuralnie

tym razem.
Siedzę w bombach aktualnie... ale i kilka figur powstało pomiędzy ;-)
Bomby na zbiorczej fotce...każda inna i chyba są bardzo nietypowe.


Kolejna praca sfotografowana na tle tychże, bo i tematycznie pasująca, ciemnu w kolorystyce anioł, zdjął aureolę i spogląda na nią jakby zastanawiał się co to jest? A może myśli zupełnie inaczej. jak sądzicie?


Powstała również kolejna "oprawa do świecy, tym razem w wydaniu męskim...


I dwie figury w kolorze "terra coty"
Pierwsza to naga kobieta...z długimi włosami.


Druga to chłopiec ćwiczący, złapany akurat gdy robi przewrót...


10 komentarzy:

  1. Bobki świetne, bardzo nietypowe, ale tym bardziej interesujące :)
    Figury przepiękne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja to wszystko zobaczę, na własne oczy, świetnie, ciesze się.

    OdpowiedzUsuń
  3. I doczekała się...dziewczyna z poprzedniego wejścia, mogą być sympatyczna parą :)

    Anioł...może upadły??? ojej, nie!

    Prace Twoje zawsze twórcze i piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko, ten chłopiec jest fantastyczny!
    Bomby - bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same śliczności. Figurki pierwsza klasa.Pozdrawiam i zapraszam na moje urodzinowe candy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana TY to masz niebieskie pomysły!!!! Aniele :)
    Napisałam do Ciebie @, bo tu wstyd wszystko pisać.
    Ale z całego serca Ci DZIĘKUJĘ!!!!!!!!!!
    Co tylko spojrzę na NIEGO - Anielskiego NIEBIESKIEGO, to od razu myślę: dość siedzenia, czas wziąć sprawy w swoje ręce :)))))))))))
    Nawet przed komputerem siedzieć mi nie daje ;D
    Ściskam czule :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Aleś tego nalepiła! Fantastyczny hurt! I bombki i figurki!
    Anioł z aureolą mi się podoba owszem bardzo :) Inne też, zwłaszcza ten młody gimnastyk, ale anioł jest the best! Chyba poszukam jeszcze serwetek, będą Ci potrzebne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, wszystkim, tak Magdo, możesz poszukać, ten anioł i ten niebieski to z tych nadesłanych!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace, anioł podoba mi się najbardziej, może on zdjął aureolę, by odpocząć troszeczkę od swoich anielskich powinności. Bombki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne bombki, a figurka chłopca wspaniała, bardzo dynamiczna :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)