Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


piątek, 29 sierpnia 2014

Ciągle nie

mogę sie zabrać za malowanie kolejnych drzwi.
Ale zamontowałam te, które już są ... myślę, że fajnie kredens wygląda jako całość. Bardzo trudno wykonać zdjęcie w tej ciasnej przestrzeni. Więc fotki są, jakie są. Poza tym nie uprzątnęłam z nich nawet tych przypadkowych przedmiotów - ale w końcu to nie muzeum :)


Domownicy mówią, że szkoda je chować w pracowni ;)

25 komentarzy:

  1. Twoi domownicy są bardzo mądrzy, mają rację, szkoda je chować po kątach, a poza tym gdy są zamontowane takie śliczne, to jest nadzieja, ze te pozostałe " oczodoły ", będą Cię drażnić i szybciej zrobisz całość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na górne drzwiczki, bo dolne prezentują się uroczo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Górne będą takie jakie są - wyłożone lnem :)

      Usuń
    2. Te które czekają na malowanie, to drzwiczki do drugiego kredensu - też dolne :)

      Usuń
  3. Kredens będzie wyjątkowym dziełem,już mi się podoba,pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  4. toż to prawdziwe dzieło sztuki:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny jest! Teraz wszyscy domownicy będą przesiadywać w Twojej pracowni, by napawać się pięknem tak odnowionego mebla ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówiłam, że powalą na kolana te kredensy!!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już go widzę w całości.
    Obłędny!
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiem Beatko, że górne nie będą malowane? Bo tak mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie górne będą tylko wyłożone lnem jak teraz :)

      Usuń
  9. Ja bym może tylko zamieniła drzwiczki miejscami te malowane przeniosłabym na górę, byłyby lepiej wyeksponowane, a w końcu jest co pokazać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam stare kredensy :) A Twój będzie przecudny !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Czyli na drugi kredens :) bo ten już jest gotowy :)

      Usuń
  12. Pięknie się prezentują te pomalowane :) Powinno Cię to zmotywować do dalszego popełnienia takich cudnych malunków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O! Zapowiada się super! Te motywy kwiatowe się świetne.
    Obrabiam właśnie dość podobny regalik. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to ju ż sobie wyobrażam taki mebel w Twoim wykonaniu :)

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)