Terminy warsztatów Paverpol

Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


piątek, 15 sierpnia 2014

Są!

Namalowałam kolejne drzwi. Są oczywiście inne, bo tak ma być. Ale myślę, że w podobnym klimacie. I o to też chodziło, aby drzwi od tego samego kredensu były inne ale jednak w podobnym klimacie.
Myślę, że będą razem fajnie wyglądały pomimo ich inności.
Na razie są mokre, stoją więc na sztaludze.

Pogoda za oknem raczej mokra i ponura... fotki są jakie są :)


I samo malowanie bliżej


Nie pytajcie mnie o nazwy tych kwiatów... bo nie mam pojęcia. Wiem tylko, że takie istnieją :)



19 komentarzy:

  1. Cudowne! Niezwykły kredens - taka magiczna szafa... Stać i podziwiać, i wzdychać, i zazdrościć!
    Podziwiam raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niesamowita! Każde drzwi to jedyne, niepowtarzalne dzieło. Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie jestem ciekawa całości, bo kawałki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Każde z tych drzwi, są dziełem sztuki, całość pewnie będzie wyglądać jak mała galeria :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne klimatyczne drzwiczki:)uwielbiam starocie którym daje się drugie życie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś niesamowita Beatko!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne :) Cudne będą te mebelki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To będzie najpiękniejszy kredens świata!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę Beatko że kredens będzie mini galerią Twoich prac ciekawa jestem jak to wszystko będzie się w całości prezentować. Czekam z niecierpliwością na zakończenie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko to sa prawdziwe dzieła sztuki, jesteś mistrzynią!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. No właśnie chciałąm spytać, co to za kwiatki ;-) Zresztą nieważne - piękne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ciekawa jestem końcowego efektu, co ja przecież ja już wiem że oba kredensy będą Cudowne i niepowtarzalne

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne,piękne,zachwycające....mam wymieniać dalej....zarówno pomysł jak i realizacja,kolorystyka na medal.Udanej niedzieli droga moja malareczko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Drzwi wyszły przepięknie, już widzę cały kredens....

    OdpowiedzUsuń
  15. Cała opowieść na tych drzwiach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń