Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 3 marca 2015

Kolejne

jaja sobie robię :)))
Myślę, że ostatnie w tym roku ... ale oczywiście nie mówię nigdy :)
Tym razem nie transfer... i nie tak mono kolorowe :)
Pobawiłam się decu ... tak chyba trzeba to określić ... bo wyszła taka mieszanka :)
Były cztery ale jednego nie mogę pokazać :) Czyli pokażę trzy jak wynika z matematyki :)

Trzy odsłony pierwszego, tutaj teoretycznie też jest decu ;) ale prawie zamalowany do szczętu :)



Drugie też w trzech odsłonach, tutaj widać zdecydowanie decu, chociaż malowanka też jest sporo :)



Trzecie też w trzech odsłonach.
To jest najbardziej radosne i kolorowe.
Też dużo decu i trochę malowanka :)




No to miało być trzy... i są :)
Pozdrówka i proszę zaganiam do komentów :)))

27 komentarzy:

  1. Wszystkie trzy fajne, ale tym razem najbardziej wpadło mi w oko pierwsze. Jest takie nieoczywiście świąteczne:) Nie pytaj skąd taki wniosek - ot, pierwsze skojarzenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację jest takie właśnie nieoczywiście świąteczne :))) Fajne określenie. Pozostałe są ewidentnie świąteczne w kurczaki i owieczki :))) te będą dla dzieci :)

      Usuń
  2. Nieźle sobie poczyniasz z tymijajami :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz do kulania się nie nadają to je se maluję ;)

      Usuń
  3. Wszystkie trzy jajeczne odsłony świetne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest to, czego ja kompletnie nie umiem i troszkę po cichutku zazdroszczę, malowanie. Najbardziej pierwsze, śliczności.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie są śliczne ale pierwsze jest naj

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie też pierwsze naj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszyscy jesteśmy zgodni w tej kwestii :)

      Usuń
  7. Śliczne wszystkie ale mnie najbardziej podoba się pierwsze , jest wyjątkowo eleganckie .

    OdpowiedzUsuń
  8. łączki są super!
    to juz wypas owiec się zaczął? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie też pierwsze naj, naj.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też wzdycham do pierwszego

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej jak zazdroszczę. Są przepiękne. Ja dalej nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic w temacie jaj, rozumiem. Spoko jeszcze masz trochę czasu :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. :))) to chyba byłoby na tyle w sprawie jaj w tej postaci. Jeszcze może jakieś płaskie powstan ą :)

      Usuń
  13. Cudne :) te drugie super cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne jajka - pisanki :**

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)