Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


sobota, 15 lipca 2017

Jedwab ...

uwielbiam ...
Lubię nosić na sobie, uwielbiam dotyk jedwabiu. Mogę nosić go cały rok, zarówno latem jak i zimą.
Lubię też na nim malować i filcować. Każda z tych form jest świetna ...
Malowanie na jedwabiu ma swój nieodparty urok. Czy można malowanie na jedwabiu porównać do malowania na innym podłożu?
Chyba najbliżej mu do akwareli ... chociaż nie jest to, to samo. Malowanie na jedwabiu, szczególnie dużych form jest często nieprzewidywalne ... nie musi, ale może.
Ja lubię tę nieprzewidywalność ...
Dzisiaj pokażę Wam ( dawno nic nie pokazałam z tej dziedziny ) szal, malowany oczywiście na jedwabiu. Taki letni ... chociaż za oknem bywa różnie. Dzisiaj akurat było latowo ;)

Oto on ...




Co o nim sądzicie? Czekam na wasze komentarze :)
Pozdrawiam i z góry dziękuję ... chociaż i tak na każdy odpiszę :)

26 komentarzy:

  1. Szal jest przepiękny!!!
    Masz świetne wyczucie koloru! :) Powinnaś jak najwięcej malować :)
    Malowanie to nigdy nie była moja bajka, podchodzę z dużym dystansem do kolorów, no i to nie całkiem "czyste zajęcie" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mówią, że powinnam :)
      Bardzo to lubię, nie zawsze pokazuję :)

      Usuń
  2. Ty kochasz jedwab a jedwab kocha Ciebie! Prześliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała paletę barw wykorzystałaś. Szal jest zniewalający

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny!
    Zarówno w formie jak i kolorze.
    Zdecydowanie masz lekką rękę do malunków w typie akwareli.
    Prosimy o więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być może teraz będzie więcej takich prac ... :)

      Usuń
  5. Obejrzałam poprzednie posty, z podziwem ogladałam "koraliki" równiutko nawleczone. A teraz - jedwab , no cóż ja mogę innego powiedzieć, przecież przez chwile taki Twój jedwab dotykałam i wiem jaka to radość dla oczu. Twój kolejny, letni szal wygląda oszałamiająco CUDNIE!!! Świetnie dobrałaś kolorki. Mam nadzieję, że może jeszcze kiedyś podobny znów zamówię. Pozdrawiam cieplutko i życzę wspaniałego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te słowa. Oczywiście zapraszam jakby co :)

      Usuń
  6. Jest przepiękny! Pozdrawiam -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dziękuję. Już rozpięty kolejny ... ale coś mi strzeliło w plecach, więc musi poczekać :)

      Usuń
  7. Szkoda że nie pokazałaś całego szala rozłozonego na płasko, lubię podziwiać, jak płynnie przechodzisz z jednego koloru w drugi, jak łączysz kwiaty, nie masz sobie równych !!!! ( jeden wykrzyknik to zdecydowanie za mało ).
    Pozdrowionka ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko. Może następny uda mi się tak sfocić :)

      Usuń
  8. Szal jest piękny!!!Nieustannie zachwycam się Twoim malowaniem na jedwabiu i akwarelkami też:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję baaaardzo. Trochę mało tego robię, więc tym bardziej dziękuję :)

      Usuń
  9. Beatko - przepiękny!! Na żywym modelu też będzie się cudnie prezentować!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co wybierasz się do mnie coby pozować?

      Usuń
    2. gdybyś nie była tak daleko to bym chętnie przyjechała

      Usuń
    3. Oj dawno się nie widziałyśmy ... oj dawno.

      Usuń
  10. piekny, taki troche tajemniczy, nie widac całości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie widać ... bo reszta w zasadzie podobna ;)

      Usuń
  11. Jedwab to piękny materiał....A wymalowany to jeszcze fajniejszy....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)