Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 4 lipca 2017

Tym razem

pergamin.
W tej dziedzinie wykonuję prace tylko na zamówienie. Są to zawsze prace autorskie, sama projektuję całość, łącznie z koronką. Wykonuję tylko pojedyncze egzemplarze ... każda praca jest inna.
Jakby co, to zapraszam :)

Tym razem uroczystość to ślub. Czyli kartka w tej tematyce. 


I komplet czyli kartka, koperta do kartki i mała koperta :)


Pozdrawiam serdecznie i zapraszam :)

17 komentarzy:

  1. projekty i wykonanie pergaminek jest perfekcyjne, zawsze było, odkąd pamietam jeszcze poczatki "Pergaminart". Wciąż podziwiam nieustannie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj początki Pergaminart to był kosmos. Wszystko się samemu wymyślało, kombinowało jak koń pod górę ... teraz wszystko na wyciągnięcie ręki ... a mimo to niewiele osób to robi.
      Technika ogromnie czasochłonna, wymagająca cierpliwości i dobrego wzroku ( albo lupy jak u mnie ).

      Usuń
  2. Takie prace to prawdziwe perełki, perfekcja w każdym calu, jesteś niesamowita.
    Pozdrawiam 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie to czarna magia, ale jakże piękna magia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca na poziomie mistrzowskim. Szczerze podziwiam. pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w końcu to lata ćwiczeń były :) Też ślę :)

      Usuń
  5. Bardzo wyjątkowa karteczka i jedyna na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam!
    Spróbowałam na warsztacie u Tangela. Raz i wystarczy,brakuje mi cierpliwości i dokładności o dobrym wzroku nie mówiąc ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. tu można tylko jednym słowem:
    CUUUUUUUUUUUUUDNE!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)