Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


czwartek, 30 sierpnia 2018

Nie szal

tym razem.
Tym razem chusta jedwabna, miała być w niebieskim.
Coś ostatnio ciężko mi się zabrać za malowanie ... odkładam ciągle na potem. A potem, jeszcze na potem ... chyba, że mam zamówienie, które musi być na czas. Wtedy nie ma zmiłuj.
Z tą chustą było podobnie ... chociaż moze nie do końca, bo były sprawy, które musiały być przed.
Jak było, tak było ... najważniejsze, że namalowałam.


Niebieska jest :)


Z dodatkiem zieleni, niewielkim ale jednak.


Trzeci narożnik, już nie jest, aż tak niebieski ... coby był jednak wybór :)


Czwarty narożnik w zasadzie jest już pozbawiony niebieskości. Jest jaśniuteńki, z delikatnym dodatkiem srebra. Ale gdy się złoży to ze spodu oczywiście niebieski będzie przebijał.


A na dworze? 
Niektórzy bawią się w "jaka to melodia?" ;)


No właśnie, jaka?


Jaskółcza! A niby jaka miałaby być?


Pozdrawiam serdecznie i dziękuję że bywacie :)






8 komentarzy:

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)