Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


piątek, 17 sierpnia 2018

Pamięć ludzka jest

zawodna, więc gwoli przypomnienia wykonałam kolejną różę.
Teraz już nie zapomnę co i jak się robiło ...
Kusi mnie wykonanie jeszcze irysa ...

A róża druga ( już nie kursowa ) wygląda tak :)
Spotkałam się wczoraj z Gosią ... która była sprawczynią ... czyli tą która nakłoniła mnie do wyjazdu na warsztat Liny.
Spotkałyśmy się właśnie po to aby wykonać kolejny raz różę ... i wyobraźcie sobie, że zamiast szybciej robiłyśmy je dłużej niż na warsztacie.
Tak jak pisałam pamięć ludzka jest zawodna ;)



W zasadzie wykonałyśmy kwiat i osobno liście ...


W całość złożyłam i wykonałam gałązki już w domu ...



Na koniec prezentuję nasze słoneczniki ... jesień idzie, niedługo będzie można skubać ;)


Pozdrówki ślę dla wszystkich zaglądaczy i dziękuję za każde słówko komentarza :)

11 komentarzy:

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)