Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 30 lipca 2014

Zachęcona

pięknym kredensem Qrki ... postanowiłam po latach, pomalować moje 30 letnie kredensiki cepeliowskie. Kiedyś były w mojej kuchni... ale lata zrobiły swoje.
Stały sobie w mojej pracowni... kompletnie nie pasowały do całości... ale jak sobie pomyślałam o skrobaniu lakieru... natychmiast mi zaczynały pasować :)
Aż dzisiaj w końcu postanowiłam sie nimi zająć ...

Na razie zmieniony został jeden... pokażę fragment, bo nadal sporo pracy mam przy nim... a konkretnie przy drzwiczkach...


Drugi nadal wygląda koszmarnie... 


Myślę, że zmiana wyjdzie im na dobre :)


4 komentarze:

  1. Wyjdzie. Też mam taki kredens po metamorfozie. Znajomi pytają, skąd mamy taki STARY kredens:)))
    Cały lakier z niego zdrapałam, i to dwa razy, bo po pierwszym malowaniu nie podobał mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno na dobre wyjdzie z pod Twoich rąk. Współczuję tylko roboty. Jestem właśnie po letnim remoncie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ojejciu ..a ja juz nabrałam ochoty na oglądanie kredensu:)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale sobie wymyśliłaś robotę na takie afrykańskie wręcz upały- u mnie po 35vstopni, ale kredens zapowiada się bosko:)))

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)