Terminy warsztatów Paverpol

Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


czwartek, 3 lipca 2014

Kolejne... być może ostatnie

chociaż nigdy nic nie wiadomo.
Biżuty oczywiście :)

Zaczynam od lnianego tzn baza lniana reszta to len i jedwab ... z dużą ilością guzików perłowych ...


Baza bawełniana, reszta to jedwab i szyfon + kostki w kolorze srebra


Baza bawełniana, reszta jedwab + kulki w kolorze srebra


Baza bawełniana, reszta jedwab + kulki chyba agatu


Baza bawełniana, reszta to jedwab + kulki chyba agatu


No to by byłó na tyle ...

9 komentarzy:

  1. Świetne, choć lubię len i eko, to lila róż bardziej mnie przyciąga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko, są cudne, więc jeszcze nie rezygnuj. Dzisiaj nie śmiałabym wybierać. Wszystkie są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żeby nigdy... ale na razie przerwa ...

      Usuń
  3. Świetne są te naszyjniki. A skoro przerwa to co będzie teraz na warsztacie?
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze rozpieszczasz moje ślepia :)
    Pozdrawiam cieplutko ...

    OdpowiedzUsuń
  5. pzreslicznie biżurki wyszły pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam jeden z Twoich naszyjników na żywca na Tobie - bardzo ciekawa ta biżuteria. Z tych to jednak tą pierwszą pbym porwała, bo lubię len

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak faktycznie widziałaś :)

      Usuń