Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 7 lutego 2017

Moi drodzy

czy wszyscy pamiętają swoje role?
Tak? To ogromnie się cieszę. Jutro próba generalna ... a potem już występ. Musimy dobrze wypaść, będą zaproszeni goście ... wszyscy uczniowie naszej szkoły, nauczyciele, rodzice ...
Ten występ jest wyjątkowy, dlatego proszę powtórzcie sobie w domu kolejny raz, przećwiczcie ... Seweryn ty również.
- Seweryn ... co za chłopak, znowu biega myślami gdzieś za oknem. Seweryn ... do Ciebie mówię.
- Tak? Przepraszam, może Pani powtórzyć?  Zamyśliłem się.
- Jak zawsze ... mówiłam, abyście sobie powtórzyli swoje role. A ty poćwicz, dobrze? Seweryn! Czy Ty mnie słuchasz?
- Tak proszę Pani ... poćwiczę.
To do zobaczenia jutro.
.
.
.
- Seweryn! Chodź już, czas iść. Nie możesz się spóźnić! Nie dzisiaj! Przecież grasz! Seweryn!
- Tak mamo, idę ... szukam zeszytu! O mam znalazłem! Obiecałem Kasi, że dziś jej go przyniosę.
- Oj synu, ty kiedyś zgubisz samego siebie ...
- Nie przesadzaj mamo!

No już dobrze, tylko chodź. Pokaż jak wyglądasz...



Idź spokojnie i uważnie, pamiętaj, że masz gitarę!


Ok, mamo! To ja idę.


Przed wyjściem na scenę muszę jeszcze nastroić gitarę.


Sprawdzić, czy wszystko ok.


Chyba wszystko dobrze. 
O ... Pani idzie ...
Seweryn co ty tu robisz, wszędzie cię szukam!
Za moment Twoja kolej... gotowy?


Tak, gotowy! Mogę wyjść ... chociaż trochę się denerwuję. Dużo jest ludzi?
Spokojnie, Tylko skup się na graniu, sam wiesz, że wtedy nie ma znaczenia ile jest ludzi.


Już Cię zapowiadają ... 
No to wychodzę, niech Pani trzyma kciuki :)


Granie to mój świat, jak zaczynam to się denerwuję ... ale po chwili, zapominam gdzie jestem i wtedy tylko ja i gitara!


Mam nadzieję, że poszło dobrze ... mnie grało się znakomicie!
Oklaski też były ... to chyba dobrze.


Seweryn! Seweryn!
Tu jesteś! Chodź ... kilka osób chciałoby Cię poznać.
Mnie? 
Tak, Ciebie ... świetnie grałeś!
Gratuluję.


Pozdrawiam serdecznie.
Każde słowo mile widziane :)


19 komentarzy:

  1. Zastanawiam się co w twoich postach jest fajniejsze. Czytanie czy oglądanie zdjęć i podziwianie twoich lalek. Mam nadzieję,że Seweryn za "lalkę" się nie obrazi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jedno i drugie ;)
      Seweryn się nie obrazi, w końcu jest lalką artystyczną :)

      Usuń
  2. Z ogromną przyjemnością i przeczytałam i obejrzałam...Seweryn super gitarzysta...Jestem zachwycona oczami...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób mówi, że ma wyjątkowe oczy ... więc pewnie ma :)

      Usuń
  3. Kolejna ciekawa historia:)
    Seweryn - chciało by się rzec - wyszedł jak ta lala:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Możesz być dumna, cudownie się udał!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Seweryn jak malowany!!!Ależ Ci się udał!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się imię Seweryn! I pasuje do niego :) super post - tekst i zdjęcia :) wyszedł rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalna praca, może to dziwne ale moją uwagę przykuły recę a raczej ich realistyczne ułożenie palców do grania - co uważam za mistrzostwo z Twoje strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Palce są tak zrobione, że można je ułożyć jak się chce :)
      Fakt udało mi się je ułożyć na gitarze dość realistycznie :)

      Usuń
  8. Tak sobie wyobrażałam całą postać z gitarą. SUPER!!!!!!
    Imię do Seweryna bardzo pasuje. Pozdrawiam cieplutko i znów wpadne za jakiś czas popodziwiać nowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spełniłam oczekiwania :) Buziaki :)

      Usuń
  9. Pięknie go ubrałaś i nazwałaś,nawet buty dopracowałaś, jestem pod wrażeniem i bardzo polubiłam tego chłopca z gitarą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem oczarowana tym typekiem i jego sprzętem muzycznym. Zresztą stroju też mu można pozazdrościć.
    Tak sobie patrzę i się zachwycam i pozdraiwam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)