Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 5 lutego 2017

Tym razem ...

robię tę lalkę jakoś dziwnie.
Jako taka już jest od jakiegoś czasu. Buty ostatnio pokazałam, czyli obuta jest. No i tyle by było jak chodzi o przyodziewek.
Wykroje mniej więcej opracowałam ... trochę mam wątpliwości, ale są. Tylko z tkaninami mam kłopot, żadna z tych co mam jakoś mi nie leży. Muszę chyba wybrać się na jakieś zakupy.
Mam kilka koncepcji, ciągle się waham.
Dlatego dzisiaj zamiast go ubierać, zrobiłam mu gitarę :)

Oto ona :)


I będzie na niej grał ... jak go przyodzieję :)

Pozdrowionka ślę :)

22 komentarze:

  1. Chłopak z gitarą byłby dla mnie parą ...no cio, nie wolno pomarzyć :)
    Superowa ta gitara, kombinuj dalej z tym Frankiem, nie Frankiem :)
    Cmok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kombinuję jak koń pod górę ;)
      A pomarzyć zawsze można :) Buziole

      Usuń
  2. Będzie muzykant! Ale fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak żywa ......znaczy jak prawdziwa:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gitara superowska, a kto nauczy Frania grać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całą pewnością nie ja, w tym kierunku zero zdolności :)

      Usuń
  5. Fajna ta gitara, znaczy się chłopak jest uzdolniony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się superowo...Gitara ekstra...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  7. Gitara cudna,oj już go lubię ,bo chłopak z gitarą...to jest to :)Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę ... oby reszta grała razem z gitarą ;)

      Usuń
  8. Nie wierzę! Sama zrobiłaś? Jest cudna, nie jak prawdziwa, ale prawdziwa gitara, jesteś niewiarygodna! Ale będzie z niego "Chłopak z gitarą"
    PS. dziękuję za miłe słowa pod postem z koniem, ale przyznaj się zauważyłaś, że coś nie gra? Ale nie chciałaś napisać? Wierz, że w świecie blogerek rzadko można spotkać konstruktywną krytykę, więc publikując moje rysunki bardzo na Ciebie liczę :) Jak mam się czegoś nauczyć gdy wszyscy mnie chwalą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że nie jest idealna ... czyli jak prawdziwa. Toć to musiałabym się na tym znać :) A nie znam się :)
      Co do konia ... ok, następnym razem powiem, jak będę wiedziała co mam powiedzieć :)

      Usuń
  9. Widziałam wszystko!!! i nóżki, i kuchnię i gitarę!!!! Twoje miejsce do pracy jest takie inspirujące, wcale się zatem nie dziwię , że tworzysz w takim świetnym klimacie i takie Cudeńka. Gitara rewelacyjna, teraz czekam komu ją sprezentujesz. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby jeszcze nie nawiedzał mnie leń ... to by sie dopiero działo :)

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)