Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


sobota, 10 lutego 2018

A dziś

trochę zdjęć ... z dalszej mojej okolicy ... bo z Sępólna Krajeńskiego, a w zasadzie znad jeziora w tym mieście.
Mieszkam 7 km od tego miasteczka, bywam dość często, ale przeważnie biegiem.
Tym razem dwukrotnie czekałam na zajęcia i nie zapomniałam zabrać aparatu. Przeważnie zapominam.
Mogę więc pokazać w jak pięknym rejonie mieszkam :)

Te zdjęcia robione późnym popłudniem, pogoda była całkiem niezła, ale dosyć mroźna. 







A te poniżej już w kolejnym dniu, było piękne słońce. Czasu malutko, więc wszystkie zdjęcia wykonane w tym samym miejscu.











Pozdrawiam serdecznie i myślę, że kolejny post będzie już z jakimś rękodziełem i pochwalę się tym co otrzymałam :)

17 komentarzy:

  1. Krajobraz aż dech zapiera, brakuje słów, chwilo trwaaaaaaaaj.
    Dobrej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko mieszkasz w pięknym miejscu, serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ... to jest ta strona, której nie naruszyła tym razem nawałnica. Postanowiłam, że w tym roku tam będę chodzić na spacery itp. Co prawda to kawałek ode mnie ... ale koło mnie lasy nie nadają sie do spacerów bo w zasadzie ich nie ma :)

      Usuń
  3. Pięknie tam, potwierdzam i mile wspominam, gdyż odkąd byłam w tanie sama pokonać trasę 550 km z domu do Babci i cioci,spędzałam tam każde wakacje i czasem ferie zimowe. Do dziś miłość mi nie przeszła. Korzystaj ile się da, spacery to dobry sposób.
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Bożenko, spacery i rowerowe wycieczki ... do Sępólna mam około 7 km i potem pojeżdzę trochę i wrócę - dam radę :)

      Usuń
  4. Sentymentalne miejsce... Bywałam w Sępólnie Krajeńskim na wakacjach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazuje się że świat jest mały :)

      Usuń
    2. Coraz mniejszy ;) Czyli znacie to miasteczko być może z czasów gdy mnie tu nie było?

      Usuń
  5. Mamy więc podobne krajobrazy- jezioro mam w swojej wsi, a drugie w odległości 4km, i masz rację i o tej porze roku tez jest co podziwiać pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam też w swojej wsi, ale zarośnięte, mniej dostępne. A to jest 7 km ode mnie . Czyli faktycznie podobnie :)

      Usuń
  6. Przepiękne zdjęcia , miło pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jest pięknie, szkoda, że tak mało to wykorzystane turystycznie. A może dobrze :)

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)