Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


czwartek, 15 lutego 2018

Kolejny tydzień,

kolejne szkiełka :)
Po prostu byłam na kolejnym spotkaniu ... świetni ludzie, fajna zabawa, czego chcieć więcej. Szczególnie jak w domu nadal panuje leń ;)
No może nie całkiem, bo jeżdżę codziennie na łyżwach, ćwiczę itd ... ale rękodzielnie jakoś nie mogę się zabrać ... a powinnam :)
Są ferie, to moje wnuki malują na kaflach i kubkach ... teoretycznie mogłabym razem z nimi, ale ja jakoś wtedy tylko nadzoruję.
To nie jest związane już z leniem... raczej z przyzwyczajeniem z zajęć z dziećmi ...

Tym razem powstały trzy płaskie szkiełka i dwa przestrzenne :)

Takie kwiaty. Czy one przypominają jakieś w naturze?


Szkiełko z moim ulubionym motywem, krzywych domków :)


Takie szkiełko, z przeznaczeniem na świecznik :)
Motyw delikatny, podobny mam na małej buteleczce, którą kiedyś dostałam w prezencie.
To szkiełko powstało do kompletu po prostu :)


Wazon z tulipanem :)


I kolejne szkiełko z tulipanami, tym razem mniejsze, wręcz maleńkie. 


Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie komentarze :)


21 komentarzy:

  1. Wszystkie szkiełka są śliczne, a krzywe domki są cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ten motyw :) A na szkiełkach wychodzi jak widać super :) Fajnie też by wyglądał na butelce.
      Ale np na płaszczu na dokle też byłoby fajnie :)
      Na szalu już kiedyś malowałam i też było fajnie .

      Usuń
    2. Na butelce byłby super!!!

      Usuń
    3. Noooo ... kiedyś sprawdzę ;)

      Usuń
  2. ależ to jest cudne, no po prostu wielka sztuka! Domki niesamowite! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ to jest cudne, no po prostu wielka sztuka! Domki niesamowite! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Umiesz malować, bardzo mi się twoje malowidła podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo zdolne wnuki, rysunki są przepiękne, a czy kwiatki muszą być takie same w realu?
    Cieplutkie pozdrowienia przesyłam
    :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnuki to mam chyba całkiem normalne. Dzisiaj u Kajtka jest kolega ( właściwie przyjaciel ) z przedszkola ... też machnęli po kubasie. Na jednym jest traktor ( Olek ) na drugim jest ptak ( Kajo ) ... bo Kajtek już ma traktor na innym swoim kubku.
      Na pytanie Kajtka ( mojego wnuka ) - Olek, a który kubek podoba sie tobie bardziej? Twój czy mój? Olek odparł ... twój, ale ja jak przyjadę do ciebie następnym razem też sobie takiego kurczaka na kubku namaluję ;)
      Muszę kupić kubki ;)

      Usuń
  6. Talent ogromny. Wszystko przepiękne. Domki to mój ulubieniec. Boska praca, no boska. <3
    Cudownych dni Ci życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Wzajemnie pięknych dni :)
      Domki zawsze są hitem ;) Mam w planach popełnić kolejne :)

      Usuń
  7. Cudowne szkiełka. Najbardziej mnie zachwycił tulipankowy wazon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu. Sam wazon ma fajny kształt, więc namalowany tulipan i dzięki temu fajnie wygląda :)

      Usuń
  8. Pierwsze kwiaty to w naturze aksamitki? ja jednak pozostaje przy tulipanach, są wspaniałe Beatko dziękuję, dziękuję pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się cieszę, że mi się udało wywołać :)

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)