Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 18 lutego 2018

Motyw

krzywych domków ponownie.
Tak jak pisałam ( chyba w komentarzach ) miałam plany na ponowne zastosowanie tego motywu.
Tym razem na kubkach, które pojadą do mojego syna i jego dziewczyny - na nowe mieszkanie. Mam nadzieję, że będzie im się z nich dobrze piło :) np kakao albo kawusię rano.
Mnie się podobają, ale mogę być nie obiektywna:
1. sama je malowałam
2. uwielbiam ten motyw
3. patrz wyżej ;)

A oto rzeczone kubki :)
To są dwa kubki, ale w trzech odsłonach, bo z każdej strony wyglądają inaczej :)




No i co, podobają się Wam takie domkowe kubasy?

Pozdrowionka ślę :)
Fajnego wieczoru niedzielnego życzę :)

26 komentarzy:

  1. Są świetne. POzdrawiamcieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne!!! Świetny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się bardzo podobają :) mogłabym takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, to świadczy, że naprawdę się Tobie podobają :)

      Usuń
  4. Pewnie, że się podobają! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! Nie miałabym nic przeciwko takim kubaskom w mojej kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie ja też ... ale oczywiście szewc bez butów ;)

      Usuń
  6. Piękne! Te energetyczne kolorki rozbudzą szybciej niż kawusia:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Buziaki sama się śmieje do tych kubeczkow, są słodkie.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być buzia, :))

      Usuń
    2. Też mnie cieszyły jak stały na półce ... teraz już zapakowane :)

      Usuń
  8. Kubasy odjazdowe,motyw nie pospolity i w tym cała istota pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie że się podobają, te domki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie wiem czy się spodobały, ale mam taką nadzieję :)

      Usuń
  10. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)