Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


poniedziałek, 19 lutego 2018

A dzisiaj

sobie poeksperymentowałam.
Mam do malowania na porcelanie farby, ale mam i pisaki.
W jednym i drugim przypadku, mam ograniczony zetaw kolorów ( co nie przeszkadza, bo można przecież  mieszać ), więc postanowiłam sprawdzić czy da się je łączyć razem na jednym kubasie.
Każde z tych mediów ma inną konsystencję, pisaki to w zasadzie woda, farby są gęstsze.
Myślę, że bez kłopotu można je kłaść warstwami, czekając aż każda wyschnie.
Ale ja chciałam od razu.
Jak położyłam najpierw pisak, to po dodaniu farby okazało się, że zachowują się razem tak jak akwarele na mokrym, czyli robią co chcą ;)
Rozpływają się, łączą itd, mam na to wpływ, ale jednak ograniczony.
Gdy położyłam farbę a potem dodałam pisak, to pisak został wchłonięty przez farbę. Ale pisak na wyschniętą farbę można jak najbardziej. No i można pisak rozprowadzić pędzlem ... wtedy kolor faktycznie przypomina efekt akwareli.
A wszystko to działo się na jednym i tym samym kubeczku ...
I tym sposobem na kubeczku powstało coś w rodzaju łączki :)

Oto efekt tego wariactwa :)

Byłam też dzisiaj na maleńkim spacerze ... tak wokół komina :)

Mam pierwsze zdjęcia żurawi w tym roku...





I tym sposobem dotarliśmy do końca :)
Pozdrawiam i życzę fajnego popołudnia :)





20 komentarzy:

  1. Kubeczek jest cudowny:) żurawie zresztą też:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W sumie to fakt, bo jak na eksperyment to wyszedł fajnie. Nie sądziłam, ze coś z niego będzie :)

      Usuń
  2. Kubek wyszedł pięknie! Ptaszorki też fotogeniczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ptaszorki zawsze są fotogeniczne, tylko fotograf nie zawsze dobry ;)

      Usuń
  3. Śliczna łąka na kubeczku. Kwiaty, żurawie - toż to już wiosna !

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubek wyszedł pięknie :) czasem efekt naszych eksperymentów pozytywnie nas zaskakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, ze rzeczywiście - ja lubię takie eksperymenty :)

      Usuń
  5. Przesliczny kubeczek! Niezwykly efekt eksperymentu - oby wszystkie kończyły się tak pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubeczek w nowej szacie wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło świetnie, no uwielbiam takie tworzenie :) Ale powiedz mi, czy wypalałaś, czy w jakiś inny sposób utrwalałaś malunek?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wariactwo, niesamowity efekt wyszedł. Zdjęcia żurawii też cudne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty jesteś mega kreatywna. Pisaki plus farba i wyszło takie coś. Brawo. Fantastyczny kubek. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie sie podoba, i to bardzo !

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)