Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 28 lutego 2018

Dwa komplety ...

zupełnie różne.
Malowane ręcznie, rzecz oczywista. Malowane ręcznie moimi rękoma ... jakżeby inaczej skoro je tutaj pokazuję. Polubiłam to malowanie na naczyniach ... kubkach, talerzykach itd.
Robię to z różnych okazji, również na zamówienia.
Różne zestawy jako całość i jako sztuki.  Chociaż jeden motyw powtarza się niejako w obu komletach.
Pierwszy komplet to zestaw czterech filiżanek z podstawkami. Uwzględniłam tutaj gust osoby, dla której będą. Mam taką nadzieję, bo jednak nie do końca  znam  ;)
Lato mi się marzy, jak widać :)

Chabry na pierwszej ...



Fiołki na drugiej ...



Groszek na trzeciej ...



Stokrotki na czwartej ...



Oto cały komplet. Tutaj najwierniej zdjęcie oddaje kolory.
Mam nadzieję, że trafiłam w gust i oczekiwania.


Drugi komplet. To komplet dwóch kubków i talerzyków ... taki zestaw śniadaniowy lub kolacyjny dla dwóch osób.
Powtórzyłam na nich motyw stokrotek, bo nie znam upodobań a myślę, że ten motyw jest spokojny i może się spodobać każdemu. Obym się nie pomyliła :)




Motyw niby ten sam a jednak inny na każdym kubku :)



Pozdrawiam serdecznie i byle do wiosny :)






26 komentarzy:

  1. Urocze, urocze, stokrotki ujęły moje serducho pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, takie subtelne i jak powiało wiosną!
    Z pewnością uradują nowych właścicieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są przepiękne- wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na bank się nie pomyliłaś. Same bajeczne cuda. Podziwiam. Toż to istne piękno i radość!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne sa! Ach, malowałam koedys na szkle głownie na szklankach, mysle zeby do tego wrócić jak dzieci podrosną bo jednak farby śmierdzą a maluchy wszystko chcą robic co ja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż ... ja już nie mam tego kłopotu :) Mimo to nie czekałabym aż podrosną :)

      Usuń
  6. Piękne!!! Kawa/herbata z takiej filiżanki będzie podwójne smaczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i subtelne, takie delikatne :) z pewnością spodobają się obdarowanym

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne kompleciki, myślę że nie powinnaś się obawiać one na pewno trafiły w gust nowych właścicieli. Mi szczęka opadła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne kompleciki, bardzo mi się podobają:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Ale Cię wciągnęło :) I jak pięknie wychodzą te malowidła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy zagladam na Twój blog, nie sposób się nie zachwycać. Coś nowego, innego za każdym razem. CUDA. Taką porcelanę uwielbiam. Ręczne malowanie bezcenne. Serdeczności ślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Oczywiście sama nie mam jeszcze ;)

      Usuń
  12. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)