Terminy warsztatów Paverpol

Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


piątek, 17 sierpnia 2012

Anioł walczący,

pewny siebie zawsze zwycięski!


Ten anioł przeszedł już wiele  pojedynków, walk, potyczek … z czym walczył? Raczej należałoby zapytać – O co walczył! 
Walczył o prawdę, o dobro, o miłość… ale także w obronie słusznej sprawy, w obronie słabszego człowieka, a może w obronie dziecka? Dziecka, które jest w każdym człowieku!
To nie było łatwe, często bardzo trudne, ale zawsze zwycięsko, z podniesioną głową… Fakt widać (podarta suknia, nieco sfatygowane skrzydła ), że przeszedł sporo, ale w całej jego postawie widać, że jest to Anioł zwycięski. Anioł, który idealnie nadaje się jako Anioł stróż, zawsze obroni, podniesie na duchu, pomoże w trudnej sprawie…

 Wykonałam tego Anioła… z nadzieją, że się spodoba … i powiem szczerze, buntowałam się przeciw niemu… był w mojej głowie od dawna, ale ja chciałam, aby był takie jak te inne - lekki, zwiewny, z przymrużeniem oka. Ale ten nie dawał za wygraną, Ten Anioł musi być taki! Jeżeli ma być Tym Aniołem! 
Tak więc oto jest!

Anioł walczący, z mieczem zawsze zwycięski! Chociaż suknia podarta...


Kroczy pewny siebie, z podniesiona głową...


Skrzydła nieco sfatygowane, ale co tam, nie ważne... w końcu w słusznej sprawie...

Przeszedł sporo, ale wraca z z głową podniesioną, dumny...warto było....


Pozdrawiam....



28 komentarzy:

  1. Jest... idealny w każdym calu! Jest prawdziwym Aniołem Stróżem. Nie mogę oderwać oczu - co chwilę na Niego zerkam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ty wiesz jak bardzo się cieszę...

      Usuń
  2. Jaki on piękny!!!Beatko aż mi dech zapiera...ale on do mnie przemawia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mocne! Uwielbiam Twoje opisy - zawsze tak pięknie wprowadzają w klimat pracy. Dwa ostatnie zdjęcia są przepiękne - Anioł na nich nabiera jeszcze bardziej artystycznego wyrazu!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie On się podoba najbardziej w tym ujęciu od tyłu... czyli trzecia fotka.

      Usuń
  4. Masz rację na trzeciej fotce super. Te potargane skrzydła...
    Strasznie długo mnie tu nie było, mnóstwo ciekawych prac zrobiłaś.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I taki właśnie jest piękny! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och żeby takiego Anioła Stróża mieć naprawdę.... Rozmarzyłam się. Wszystkim polecam zakupienie prac Beaty bo zdjęcia nie oddają ich piękna. Gdy się natomiast ma już coś takiego w domu to zachwyt kolejnymi fotorelacjami jest jeszcze większy :-D
    Zawsze będę podziwiała to co robisz!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba się spóźniłam, chciałam go przygarnąć:( wiesz że od dawna podziwiam to co robisz ale ten anioł jest taki po mojemu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten anioł był robiony dla konkretnej osoby, i taki się dla niej pojawił :-), tak jak piszę powyżej buntowałam się, ale nie chciał być inny...

      Usuń
    2. Wiem, rozumiem:)trzeba kogoś poznać żeby wmieszać w to co się dla niego tworzy całą masę uczuć i emocji. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Beatko kolejny niepowtarzalny, wspaniały anioł z duszą i przesłaniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. cudeńko ... skrzydła mnie zachwyciły ... super wyszedł i jeszcze do tego błekitny pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że wiele przeszedł, ale widać, że wyszedł z walki zwycięsko... Podoba mi się zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. upadłe anioły takie już są... walczą za nas, walczą o nas, walczą z nami ramie w ramię bez względu jak beznadziejna walka jest...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny !!!!I ta jego historia taka prawdziwa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie, że taki waleczny i niezwyciężony, na przekór przeciwnościom losu :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały!!! Myślę, że właśnie tak powinien wyglądać Anioł Stróż...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)