Terminy warsztatów Paverpol

Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 17 września 2013

Drugi

haft również wykorzystany.
Tym razem "zakupnik" - skoro jest przepiśnik, to może być zakupnik ;)
Zakupnik powstał już od A - Z od podstaw. Czyli od pocięcia tektury począwszy... czyli kartonaż :)
Oklejony papierem szarym gniecionym... ozdobiony haftem i ręcznie malowanym napisem na lnie...lekko postarzone...


Wewnątrz jak widać dwa bloczki kartek


Nawet kieszonka na jakąs lużną karteluchę się znalazła


A tak wyglądają razem przepiśnik z zakupnikiem... 


Buziole ślę :)


39 komentarzy:

  1. Ocenię od razu oba, pomysły i wykonanie fantastyczne, zakupnik jako nowość rewelacja, a kieszonka hmmmmmmm, a może na jakieś luźne zaskórniki na zakupki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie i na zaskórniaki może być ;)

      Usuń
  2. I do kompletu,też jedyny taki :)Całość harmonijna.Super!Pozdrawiam i zapraszam,I. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby inne a jednak pasują do siebie

      Usuń
  3. Komplecik prześliczny, fajny pomysł z dwoma notesikami na zakupy... ja bym do kieszonki chowała paragony :)
    Beatko nadrobiłam zaległości w oglądaniu Twoich artystycznych poczynań i jak zwykle jestem zachwycona. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super pomysł pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne rzeczy, dodadzą uroku każdemu miejscu gdzie zostaną położone, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne bo takie troszkę surowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne notesy! A Koronczarka z aniołkami - ach och i jeszcze raz ach...bom zachwycona jestem :))) CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne notesy! A Koronczarka z aniołkami - ach och i jeszcze raz ach...bom zachwycona jestem :))) CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplecik jak się patrzy i kolejna inspiracja do wykorzystania - jak zawsze coś można u Ciebie podpatrzyć!!!
    Pozdrowienia z Ch....i

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki również za pozdrowienia z Ch....i :)

      Usuń
  10. Nie wiem, który fajniejszy, ale obydwa piękne i bardzo funkcjonalne, bo " nie przedobrzone" :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wyobrażam sobie jak można niektóre przepiśniki używać... jak mają zatrzęsienie ozdób... a jeżeli nie da się to po co? Chyba, że ktoś sobie je kładzie dla ozdoby w kuchni...

      Usuń
  11. Beatko, jak dobrze, że masz czas na te swoje robótki - przynajmniej u Ciebie zerknę na jakieś nowości, skoro u mnie posucha ;-) Ściskam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, niekiedy chciałabym chodzić do pracy :)

      Usuń
  12. z takim zakupnikiem można śmiało wędrować po sklepach. Śliczne wykonanie i bardzo pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój Boże, ale pięknych rzeczy natworzyłaś. Filcowe ponczo jest przecudne.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Beatko sama przyjemność do Ciebie zaglądać :)

    Jeszcze złotopiśnik na złote myśli, nasze, cudze, dla refleksji :)
    Coś dla zatrzymania chwili też biega mi po głowie......
    no i jeszcze wiele i nie są to żywe stworki ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Asiu... złotopiśnik powiadasz? Zapamiętam ... ale czy teraz jeszcze ktoś zapisuje złote mysli? Na papierze?

    OdpowiedzUsuń