Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 25 września 2013

Biorę

udział w akcji pomocy dla Marcina Antoniuka...

,,Razem walczymy o uśmiech dla rodzinki Marcina"


Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w tej akcji. Liczy się każda złotówka. 
Na dziś moja rzeźba z tkanin " Modlący się" ma cenę 70 zł - może ktoś może dać za nią więcej? Do rzeźby zostanie dołączony "Certyfikat niepowtarzalności "... co oznacza, że nigdy nie wykonam takiej samej pracy - nawet jeżeli takie zamówienie otrzymam.

Zapraszam do licytacji :)


Jeżeli ktoś chciałby po prostu wpłacić pieniążki na ten cel to 

Podaję nr konta, na które można wpłacać ...

POMOC BEZPOŚREDNIA
Nr konta:BREXPLPWMBK PL71 1140 2004 0000 3102 7468 7031 Marcin Antoniuk Tończa 181 07-100 Węgrów

FUNDACJA WYGRAJMY ZDROWIE IM G. MADEJA PO BOX 20, 00-956 WARSZAWA 10

05 1240 6410 1111 0010 4700 0620 Oddział w Warszawie ul. Malczewskiego 54 Pamiętajcie by w tytule przelewu wpisać "Dla Marcina Antoniuk"


Z góry dziękuję w imieniu Marcina i jego bliskich :)


7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bez przesady... ale jak mogę to staram sie pomóc :)

      Usuń
  2. już licytuję jedną rzecz, na dwie nie starczy pieniędzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę tę rzeźbę.
    Daję 8 dych.
    Daj znać Bohaczykowa u mię na blogu, czy rzeźba moja i czy mam płacić.
    No i wreszcie Cię podlinkowałam - olśniło mię!

    Buziaki serdeczne:*

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)