Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


czwartek, 5 stycznia 2017

Chyba po raz

pierwszy, tak mnie zaskoczył efekt końcowy.
Nie powiem podoba mi się, chociaż ...
Na pewno jest to płeć piękna, z całą pewnością nie jest to maleńka dziewczynka. Ale kompletnie na dzisiaj nie umiem określić wieku. Na etapie rzeźby uważałam, że to będzie mała dziewczynka ( chodzi o wiek ),po powleczeniu materiałem stwierdziłam, dziewczynka około 7 lat. Teraz po pomalowaniu mam wrażenie, że to zdecydowanie starsza panienka. Nastolatka?

Stąd nawet imienia nie ma ...
Przedstawiam Zielonooką :)



Macie pomysł, kto to może być?
Podpowiecie?


10 komentarzy:

  1. Na pierwszy rzut oka i na pierwszym zdjęciu, to tak 16 latka, ale na drugim, gdy wyobraziłam sobie do tego burzę długich włosów, w tym spojrzeniu jest już pełnoletność. Dałabym jej na imię Magdalena, tak dostojnie :)
    Miłej nocki artycho !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tu widzę jakąś dorosłą postać. Z imieniem trudna sprawa. Ja daję swoim lalom imiona jak już mam całą gotową - wtedy jakoś łatwiej wybrać co pasuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prawie zawsze wiem na etapie główki, kto to jest :) a tym razem jakoś nie :)
      Może faktycznie jak skończę :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Fakt, do tych zielonych oczu, ruda fryzurka pasowałaby :)

      Usuń
  4. Śliczna panienka z zielonymi oczami na moje oko ma ok 12 lat.
    Poczekam, jak będzie wyglądała w całości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa ... na razie robi się Helenka, i też mnie zaskakuje ;)

      Usuń
  5. Niesamowite jest takie tworzenie, niby powstaje lalka, a rodzi się osobowość. Jak dla mnie to będzie 7-letnia figlarna dziewczynka, co to tak broi, że trudno się na nią gniewać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7 letnia? To byłoby ciekawe gdyby się okazało ,że masz rację.
      Co do brojenia jak piszesz, to chyba Helenka będzie ekspertem ;)

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)