Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 10 czerwca 2012

Wizyta i cd.

Zacznę od wizyty.
 Zresztą nie pierwszej... ci goście są w zasadzie domownikami.... śpią sobie pod oknami naszego domu. Na razie nie pozwalają na to, aby podejść do nich ot tak... ale kto wie?
Upodobały sobie to oto wzniesienie w naszym sadzie ( na ten sad wychodzą nasze okna, czyli jest to wzniesienie tuż koło domu) ... a dlaczego? A dlatego, że tuż koło wzniesienia rośnie papierówka ... i tym sposobem mają smaczne śniadanko ... nigdy nie dane byłoby im zjeść sobie liści jabłoni... a tym sposobem jak najbardziej :-)

Oto nasi goście ... matka, którą widać wyraźnie i jej dziecię, którego widać tylko głowę, wśród liści jabłoni.


No i tytułowe cd. czyli kolczyki.
Pierwsze prościutkie, delikatne, lekkie




Kolejne, radosne, kolorowe


I w brązie z juty... te mi się podobają najbardziej z tej tury.


Do kompletu brosza z kamieniem z plaży oprawionym w jutę.


I razem powyższe.


Witam niedzielnie i zapraszam do komentarzy.


9 komentarzy:

  1. jutowy zestaw jest EXTRA!!! ma swój urok ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zjawiskowe te twoje kolczyki ... super goście ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolczyki. Obstawiam pierwsze:) Sarny też czasami mam szczęście oglądać za płotem:)Pozdrawiam :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny widok na powitanie dnia, te pierwsze kolczyki baaaardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Goście fajni i tacy mało kłopotliwi. Sami się żywią, hałaśliwi nie są i zawsze miło popatrzeć. A kolczyki... ahh tylko sobie westchnę. No i tu się zgodzę z Tobą z tej tury jutowy komplet najfajniejszy. Chociaż zamiast broszki wolałabym wisior - jakoś broszek nie noszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam strrrraaaszne zaległości w czytaniu blogów, ale Twoje nowości paverpolowe z ostatnich wpisów bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi sie podobają te pierwsze delikatne kolczyki....do noszenia od zaraz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Goście serdeczni :)
    cieszą serce :)
    Leciutkie kolczyki bardzo wdzięczne.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)