Terminy warsztatów Paverpol

Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


piątek, 8 czerwca 2012

Niebiesko....

się zrobiło w moich kolczykach.
Nadal są to kolczyki z zastosowaniem paverpolu. Paverpol zastosowałam rozcieńczony, co powoduje, że kolczyki są delikatnie usztywnione.
Powiem Wam, że fajnie można w tej technice pobawić się w małych formach. Można wykorzystać małe kawałki koronek, które już w innych pracach są nie do wykorzystania. Bo są za maleńkie, albo nie tak przycięte... to potem już tylko kwestia włączenia naszej wyobraźni.

W tych wykorzystałam paverpol w ciemno niebieskim kolorze.... sama koronka była biała. Skręciłam ją w spiralę, są długie i leciutkie.


Tutaj również wykorzystałam ten sam środek, koroneczka też była biała ( zresztą Tutaj, ta sama była wykorzystana - widać, że biała ), zrobiłam takie maleńkie kieszonki i w nich umieściłam kuleczki naturalnego kamienia, niestety nie wiem co to jest. Całość wykonana paverpolem, również kieszonka i umieszczenie kamienia.


W tych eksperymentowałam z koronką, co do której miałam wątpliwości czy jest naturalna ( nadal mam te wątpliwości ), mimo to okazało się, że paverpol je usztywnił. Zrobiłam je z białej koronki i transparentnego paverpolu, dodałam srebrne kuleczki. Całość po wykonaniu wydała mi się taka  -komunijna... po zastanowieniu pomalowałam je niebieskim akrylem. Teraz są delikatne i błękitne, cieniowane, fajnie to wyszło. Myślę, że nie raz jeszcze pomaluję jakieś kolczyki.


Pozdrawiam serdecznie, witam wszystkich.

10 komentarzy:

  1. Super!:))) Jesteś moim guru "poverpool"owym"
    p.s. dziś i do mnie zawitał owy oj, będzie się działo. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No myślę, że będzie się działo, w Twoich rękach... już się nie mogę doczekać!

      Usuń
  2. ale pięne tw twoje niebiesiutkie kolczyki ... ciekwe sa pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana TY zupełnie niemożliwa jesteś!!!
    To Pani przeglądająca się ukradkiem w lustrze, to przepiękne kartki, to kolczyki jedyne na świecie....
    To zupełnie jak TY.
    :***
    P.S. Twój Anioł robi na każdym odwiedzającym moje skromne progi ogromne wrażenie. Jeszcze nie było NIKOGO, kto by nie zwrócił na NIEGO uwagi. Po stokroć za NIEGO DZIĘKUJĘ!!!!!!
    :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwiewne i takie dziewczęce efekty...Sprawne rączki...!!!!!Buźki-aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne niebieskości! Koronkowe spiralki są najpiękniejsze!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze mi się bardzo podobaja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i co ja mam powiedzieć... które najładniejsze, jak tu same niebieskie!! Ale chyba kształt pierwszych najbardziej by mi odpowiadał.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)