Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 14 października 2014

Duch duchem

ale jeść trza ;)
Podobno nie samym chlebem ... ale dobry chleb na zakwasie to jest to! A już upieczony w domu, umieszany własnoręcznie, z takich mąk jakie chce się w nim mieć itd... to rarytas.
Uwielbiam taki chlebek z samym masełkiem... jeszcze ciepły i na to zimne masełko - pychotka.

Fotka zrobiona na moim piecu w kuchni, kafle mają ponad 100 lat. Suszą się na nim orzechy z tegorocznych zbiorów.


Pozdrawiam i proszę się częstować :)

Tutaj są przepisy na chleby jakie piekę... ten też jest - piekę go z różnych mąk, zależy na jaki mamy ochotę.



11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dodałam link do przepisu :)

      Usuń
    2. Dzięki, ale smaka mi narobiłaś, że prawie czuję zapach świeżego chlebka ...

      Usuń
  2. Ojej jaki pyszny chlebek....Przepraszam,że mój blog jest chwilowo niedostępny, odezwę się po zmianach,pozdrawiam serdecznie,Yolanda

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma to jak świeży, pachnący chlebek!!!!!! zazdroszczę wypieku w piecu!!!! ja czasem popełniam chlebuś z maszyny i to na drożdżach, bo u mnie zakwasu się nie doszukam ;((( ale zawsze to jakaś miła odmiana od sklepowych wypieków ;)
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kochana piekę w piekarniku... niestety ten piec nie ma piekarnika - nie pomyśleliśmy o tym gdy go stawialiśmy :)

      Usuń
  4. Jadę utrzymuj go w cieple, a masełko w lodówce- uwielbiam takie rarytasy!!!!!!
    Moja synowa raczy mnie od czasu do czasu takimiż:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokażę przepisy Januszowi - u nas w domu to On jest piekarzem. Ja stanęłam okoniem, bo stwierdziła, że mam nadmiar obowiązków i za pieczenie chleba się nie mam zamiaru zabrać. :-P poskutkowało :D

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)