Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 28 stycznia 2015

Koszmar

jakiś koszmar... najpierw to przesuwające się okienko a teraz te reklamy!!!
Co ja mogę z tym zrobić?
Jeżeli to tak będzie to rezygnuję z prowadzenia bloga... nie znam sie na tym, sama nic z tym nie zrobię.
Ogłaszam przerwę... jezeli to nie minie to ...
Pozdrawiam Beata

13 komentarzy:

  1. Samo nie weszło i samo nie minie. Wejdz w panel bloga.
    Po lewej stronie masz zakładkę zarobki i zobacz czy tam jakieś "dziadostwo" ci się nie załadowało...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ja to się nie znam, ale wierzę, że dasz z tym radę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko okienko jest ale reklam nie widzę ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się też jakieś g%&*o dziś przyplątało, mąż ratował komputer. Masakra była, masakra! Spróbuję się przyjrzeć temu, co Cię nęka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie marudź, okienko było i jest, a reklam nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na moje oko to coś Ci się przykleiło, jakiś szpieg. jak gdzieś byłaś na czyimś blogu. Ja wgrywałam po kolei program antywirusowy, skanowałam cały komputer, odinstalowywałam i wgrywałam nowy Darmowy. Dopiero za 3-cim razem wszystko się uspokoiło. Spróbuj w dobrych programach. np. Bitdefender na 30 dni, albo zmień przegladarkę, np na Operę może poskutkuje, Powodzenia bo nie wyobrażam sobie byś nam tu zniknęła

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie zainstaluj jakiś darmowy program antywirusowy, ja od lat korzystam z Awasta. Czasem coś wyłapuje. To wygląda na jakiś wredny program fotograficzny. Na Operę (miałam 5 lat temu) bym nie zmieniała, Mozilla moim zdaniem jest najbardziej filtrująca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko tylko nie znikaj!
    wydaje mi się ,że już kiedyś miałaś takie okienko- dość dawno temu...

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz kopię bezpieczeństwa szablonu? Konto na photobucket? Ja bym spróbowała wyczyścić szablon, wywalić wszystkie dodatki, które instalowałaś na blogu tuż przed tym, gdy zaczęły się problemy. Komputer wyczyścić również, jak dziewczyny radzą. I walczyć, nie poddawać się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reklam juz nie ma, miałam coś na kompie. Reklamy były nie tylko tutaj.
      OKinko które jest tylko tutaj, nadal jest. Ale tu ma rację Marysia, że kiedyś ono już tu było. Potem zniknęło, oby i tym razem.

      Usuń
  10. Normalnie odważyłam się i grzebałam w ustawieniach. Zmieniłam szablon i okienko zniknęło :) Jestem z siebie dumna normalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)