Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


poniedziałek, 2 lutego 2015

Jednak

w nocy powstała piąta praca z serii walentynkowej :)
KIedyś widziałam w sieci prace klamerkowe... nie pamiętam czego dotyczyły, ale stwierdziłam, że mogą być i walentynkowe. Tutaj jak i w przypadku orzechów można wykonać niezliczoną ilość wariantów :)
Mój jest kolorowy i radosny. Ale świetnie wyglądałaby taka klamerka zrobiona na "retro"...

Walentynkowa klamerka


Proszę nie patrzeć na moje ręce... są jak zawsze robocze :)


Pozdrawiam i zmykam... na pewno jeszcze zajrzę... 
Dziękuję za Waszą obecność :)



10 komentarzy:

  1. Lubię takie maleństwa, które wywołują uśmiech na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta na pewno wywoła :) to takie drobiazg z niespodzianką :)

      Usuń
  2. Jej! Bardzo rozbrajająca jest ta praca. Zaskoczeniem jest to serduszko po otwarciu klamerki:) Chyba skopiuję:) Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kopiuj... już widzę cudo, które stworzysz :)

      Usuń
  3. Śliczny pomysł, już gdzieś widziałam podobne spinacze na Pinterest. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ich sporo, myślę ,ze to świetny pomysł na niebanalny niedrogi i śmieszny podarunek na różne okazje :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, dlatego skorzystałam stwarzając swoją :)

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)