Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


piątek, 7 sierpnia 2015

Dostałam wiadomość,

że w Biedronce są kredki do rysowania na tkaninach i w komplecie jest koszulka. Nie byłabym sobą gdybym nie sprawdziła co to zacz. Oczywiście poleciałam zakupiłam i sprawdziłam...

Oto efekt sprawdzania


Moja ocena tego jest taka...
1. Da się tym rysować chociaż z trudem, bo kredki nie ślizgają się po materiale tylko stawiają opór. 
Trzeba materiał mocno przytwierdzić do czegoś - ja tego nie zrobiłam.
2. Kredki są grube, to wiedziałam bo w końcu znam taki rodzaj ... ale to powoduje, że cięzko wykonać cienkie kreski, chyba że będziemy je ostrzyć.
4. W zasadzie nie mieszają się kolory ze sobą, chociaż da się je nakładać na siebie, uzyskując w ten sposób kolejny kolor. W opakowaniu jest tylko kilka kredek... więc nie zaszalejemy.
5. Myślę, jednak że fajnie się nimi będzie kolorowało na gotowym szkicu - np na transferze.
6. Czyli jeżeli kupimy je ( jak ja ) dla dziecka, to będzie fajna sprawa. 
7. Dorosłym nie polecam, zdecydowanie lepiej malować farbami.

Jeszcze coś -  nie prałam tego... więc nie wiem co będzie po praniu.


6 komentarzy:

  1. Widziałam te kredki i zastanawiałam się nad nimi. Też kombinowałam, co będzie po praniu - podejrzewam, że kicha. Nie mam wielkich doświadczeń z tkaniną, więc sobie odpuściłam. Daj znać po praniu, dobra?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się przymierzałam, ale w końcu nie kupiłam. Fajnie, że dzielisz się doświadczeniami, bo wiadomo co robic.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo wszystko wyszło bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam kilka lat temu (w celach zajęć terapeutycznych), niestety do tej pory nie sprawdziłam działania, poniekąd zapomniałam. Ja jednak takiego konika bym nie wymalowała.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)