Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 21 lutego 2016

Anemony?

Czy to są anemony? Miały być.
Na pewno kolorystyka jest taka, jaka miała być ... i kwiaty jako takie też się zgadzają.
Miało być w szarościach, czerwieni itd ... dodałam trochę srebra, zimowej zieleni, i rozjaśniłam kroplami cytryny.

Tym razem duża, normalna chusta.
Każdy narożnik jest inny... więc mając jedną chustę mamy cztery...
Czyli cztery w jednym ;)

Wersja pierwsza, z największą ilością kwiatów, najbardziej czerwona...


wrrsja druga, mniej kwiatowa, z odrobiną srebra...


Wersja trzecia, kwiaty w zasadzie tylko przebijają, za to jest srebro...


Czwarta wersja, podobna do drugiej, a jednak nie taka sama :)
Mniej zieleni, więcej srebra...


A tutaj rzucona niedbale, jak spadła tak jest...


Też rzucona tyle, że trzymałam za srebrny narożnik...


Mam nadzieję, że będzie 

3 komentarze:

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)